جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی در دیدار خادمان موکب آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س)

حوزه/ تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) گفت: تنوع خدمات باید متناسب و متعادل با انتظار زائران، میزان استقبال و توانایی‌های آستان باشد، امسال در قالب نمایشگاهی آستان مقدس و شخصیّت حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها را به زائران معرفی خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی پیش از ظهر امروز در دیدار خادمان موکب آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) که در سالن محراب حرم حضرت معصومه(س) انجام شد، با اشاره به اینکه موکب نیازمند نیروهای متخصص و عمومی است، اظهار کرد: با توجه به این که این موکب منسوب به آستان کریمه اهل بیت(س) است، با دیگر مواکب متفاوت است به همین علت برخی از نیروهای اعزامی باید در امر برپایی موکب تخصص داشته باشند، به عنوان نمونه بتوانند با مسئولان عراقی ارتباط ‌گیری کنند.

وی با بیان اینکه توازن میان نیروهای خدمت‌گزار در موکب باید مورد توجه قرار گیرد، اضافه کرد: اعزام افراد برای خدمت‌رسانی به زائران در موکب حرم مطهر باید تشویقی برای خادمانی باشد که در طول سال به شیوه مطلوب به رسالت‌های خود عمل کرده‌اند.

تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) خاطرنشان کرد: تنوع خدمات باید متناسب و متعادل با انتظار زائران، میزان استقبال و توانایی‌های آستان باشد، امسال در قالب نمایشگاهی آستان مقدس و شخصیت حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها را به زائران معرفی خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه آستان مقدس به‌عنوان نماینده شهر جهاد، اجتهاد و مرجعیت شیعه در مسیر پیاده‌روی اربعین حسینی فعالیت می‌کند، مطرح کرد: در این ایام از دوران دفاع مقدس نباید یاد کنیم؛ اما می‌توانیم به مجاهدت‌ها و دستاوردهای قمی‌ها در طول تاریخ بپردازیم.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی یادآور شد: نیاز زائران در عمود 1080 که در نزدیکی کربلاست باید شناسایی شود و بر اساس نیاز آن‌ها خدمات‌دهی موکب حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(سلام‌الله علیها) تنظیم شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha