پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
موکب حضرت معصومه

حوزه/ معاون پشتیبانی و منابع انسانی آستان کریمه اهل‌بیت(س) با اشاره به اینکه سال گذشته ساماندهی و اعزام خادمان موکب با محوریت معاونت منابع انسانی دنبال شد، گفت: در مهمانسرای موکب بیش از ۱۵۰ هزار پرس غذا در میان زائران توزیع شد.

به گزارش  خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حسین سامیان ظهر امروز در دیدار خادمان موکب آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) با حجت الاسلام والمسلمین سعیدی که در سالن محراب انجام شد، با بیان اینکه 305 نفر در سال گذشته برای ارائه خدمت به زائران اربعین به کشور عراق اعزام شدند، اظهار کرد: 86 نفر از آن‌ها کارمند و 138 نفر نیز خادم افتخاری بودند و 65 نفر از نیروهای شهرداری و 16 نفر از نیروهای شرکتی نیز خادمان حرم را همراهی کردند.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته ساماندهی و اعزام خادمان موکب با محوریت معاونت منابع انسانی دنبال شد، اضافه کرد: در مهمانسرای موکب بالغ بر 153 هزار و 700 پرس غذا و 45 هزار قرص نان در میان زائران توزیع شد.

معاون پشتیبانی و منابع انسانی حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها خاطرنشان کرد: در حوزه پشتیبانی و مالی هزینه‌های موکب با مشارکت خیرین تامین شده است.

وی از ارائه خدمات مختلف در بخش فناوری پشتیبانی از جمله اینترنت مورد نیاز خادمان و زائران یاد کرد و ادامه داد: تلاش می‌کنیم تا امسال با تامین زیرساخت‌های مورد نیاز خدمات خود را در این حوزه توسعه دهیم.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha