جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تکریم و معارفه

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین وردانی گفت: با توجه به رویکرد جدید مدیریت حوزه های علمیه خواهران کشور مبنی بر استفاده از ظرفیت بانوان در پست های مدیریتی، استان گلستان اولین استان پیش قدم در این زمینه بوده است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از گرگان، حجت الاسلام والمسلمین ایوب وردانی، در جمع کارکنان حوزه علمیه خواهران استان گلستان گفت: بر اساس آیات قران کریم، اگر تقوای الهی در انجام کارها باشد، خداوند در امور سخت برای انسان مسیر خروج را نشان می دهد که این از وعده های خداوند متعال است.

وی با اشاره به حدیثی از امام علی(ع) که «فرصت ها همچون ابر می گذرد»، به استفاده مناسب از فرصت ها تاکید کرد و گفت: با توجه به فرمایش امام علی(ع) انسان برای امور زائد، بی ارزش و بی فایده فرصت ندارد و برای او در مقابل خداوند جایگاه دفاع باقی نمی ماند.

مدیر سابق حوزه علمیه خواهران استان گلستان با بیان این که رضایت انسان ها اگر در مسیر رضایت خداوند باشد، ارزشمند است، اظهار کرد: امروزه مسئولیت شما خواهران در مدیریت حوزه علمیه خواهران سنگین تر شده است که در این راه باید با عزم جدی در اثبات توانمندی خود تلاش نمائید.

حجت الاسلام والمسلمین وردانی افزود: با توجه به رویکرد جدید مدیریت حوزه های علمیه خواهران کشور مبنی بر استفاده از ظرفیت بانوان در پست های مدیریتی، استان گلستان اولین استان پیش قدم در این زمینه بوده است که ماحصل آن زحمات، همین جلسه است.    

وی تصریح کرد: همکاری، وحدت، همدلی و همت از نکات اصلی، مهم و مورد انتظار است تا با همت بیش از پیش همه همکاران، این کار مبارک به سرانجام برسد.

حجت الاسلام والمسلمین وردانی ضمن تقدیر از زحمات همکاران خود در مدیریت و مدیران مدارس علمیه استان؛ بر تلاش بیش از پیش برای انجام وظایف خود در راستای تبلیغ و ترویج ارزش های اصیل دین مبین اسلام و همکاری با مدیر جدید تاکید کرد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha