جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله طه محمدی

حوزه/ آیت الله طه محمدی گفت: اگر به جای مسئولان بودم، بودجه یکی از پروژه های عظیم کشور را برای ازدواج جوانان قرار می دادم تا بتوانند به راحتی و با خیال راحت ازدواج کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی، نماینده ولی فقیه در استان همدان، در جشن گلریزان زوج های جوان که در سالن فردوسی همدان برگزار شد، سلامتی را بالاترین نعمت دانست و گفت: ورزشکاران عزیز در درجه اول باید مراقب سلامت خود باشند.

وی به اهمیت ورزش پهلوانی پرداخت و خاطر نشان کرد: ما در کشور هر چه داریم به برکت خون مقدس شهدا و ایثارگری جانبازان و آزادگان است که بسیاری از آن ها جز پهلوانان و قهرمانان ورزش های باستانی ما بودند.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: پهلوان های قدیم ترویج دهنده فرهنگ پهلوانی بودند و شما نیز به عنوان پهلوانان امروز باید ادامه دهنده راه آن ها باشید.

نماینده ولی فقیه در همدان گفت: بزرگان جامعه با حمایت از نسل جدید و راهنمایی آنها باید جوانان را برای حضور در مراسم و برنامه های مختلف آماده کنند.

آیت الله طه محمدی به ثواب انجام کار خیر اشاره کرد و گفت: به نظر بنده کار خیری بالاتر از کمک به ازدواج جوانان در دنیا وجود ندارد و از کار خیر با ارزش تر آنهایی می باشند که کار خیر را انجام می دهند.

وی گفت: بنده اگر به جای مسئولان بودم، بودجه یکی از پروژه های عظیم کشور را برای ازدواج جوانان قرار می دادم تا بتوانند به راحتی و با خیال راحت ازدواج کنند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha