شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آیت الله مقتدایی

حوزه/حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد مهدی مدنی، منشاء خدمات ارزنده ای در عرصه های اجتماعی، سیاسی و فرهنگی جامعه بود، فقدان ایشان ضایعه ای اسفبار و ثلمه ای جبران ناپذیر برای حیات معنوی جامعه به حساب می آید.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، متن پیام تسلیت آیت الله مقتدایی در پی ارتحال حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد مهدی مدنی گرگانی، به این شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

جناب مستطاب آقای سیدمحمدتقی مدنی

ضایعه ارتحال عالم وارسته، جانباز سرافراز انقلاب اسلامی و امام جماعت مسجد مقدس امامزاده جعفر(ع) قم، حضرت حجت الاسلام والمسلمین سید محمدمهدی مدنی گرگانی واصل و موجب تاثر و تاسف عمیق اینجانب گردید.

فقدان این شخصیت فرزانه و عالم فاضل و با معنویت و یار دیرین انقلاب که منشاء خدمات ارزنده ای در عرصه های اجتماعی، سیاسی و فرهنگی جامعه بوده و از جمله پیشکسوتان دوران مبارزات سیاسی انقلاب می باشند، ضایعه ای اسفبار و ثلمه ای جبران ناپذیر برای حیات معنوی جامعه به حساب می آید.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به ساحت حضرت بقیة الله الاعظم(عج)، حوزه های علمیه، آقازادگان محترم و عموم مومنین کلیه بستگان نسبی و سببی، برای آن مرحوم غفران و رحمت الهی و حشر با اجداد طاهرینش و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم.

مرتضی مقتدایی

رئیس شورای سیاستگذاری حوزه های علمیه خواهران

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha