جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
ارزیابی اساتید

حوزه/معاون آموزش حوزه خواهران استان گلستان اعلام کرد: ارزیابی اساتید متقاضی تدریس در مدارس علمیه خواهران در شهرستان گرگان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از گرگان، خانم زهرا جمالیزاده با اعلام این خبر گفت: جلسه بررسی و ارزیابی اساتید متقاضی تدریس در حوزه علمیه خواهران استان گلستان، با حضور اساتيد ارزياب حجت الاسلام والمسلمين ارشاد و حجت الاسلام والمسلمين ناطقي در محل مديريت استان برگزار شد.

 وی با بیان این که این ارزیابی به مدت دو روز در دو نوبت صبح و عصر صورت پذیرفت، افزود: 33 نفر  استاد آمادگی خود را برای تدریس در مقطع سطح 2 در حوزه علمیه خواهران اعلام کردند.

 معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان گلستان خاطر نشان کرد: متقاضیان تدریس در 8 گرایش فقه و اصول، تفسیر و علوم قرآنی، عقاید و کلام، ادبیات عرب، فلسفه و منطق، تاريخ، اخلاق، زن در اسلام، مورد ارزیابی قرار گرفتند.

جمالیزاده در پایان گفت: جلسه ارزیابی متقاضیان در دو بخش علمی و مهارتی انجام پذیرفت و اساتید ضمن ارزیابی علمی، به تدریس آزمایشی سرفصل های تعیین شده نیز پرداختند تا علاوه بر سطح علمی، میزان تسلط بر متن و موضوع، فن بیان، مهارت های تدریسی، نحوه ارتباط با مخاطب و... آنان مشخص شود.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha