پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
استاد حوزه علمیه مازندران

استاد حوزه علمیه مازندران بر ضرورت توجه مسؤولان به رهنمودهای مقام معظم رهبری به ویژه در مسائل اقتصادی تأکید کرد و گفت: اگر مسئولان به سخنان دلسوزانه رهبری بیشتر توجه می کردند، امروز کشور با این مشکلات اقتصادی مواجه نبود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام عباس بابائیان، استاد حوزه علمیه مازندران، امروز در نشستی با جمعی از فعالان فرهنگی و مذهبی در بابل با اشاره به مشکلات اقتصادی در کشور بر ضرورت وحدت و همبستگی عمومی برای برون رفت از مشکلات موجود تأکید کرد.

وی با بیان این که در حال حاضر تفرقه و اختلاف سم مهلکی برای کشور است، افزود: مردم و مسؤولان کشور باید دست به دست هم دهند تا از مشکلات اقتصادی به سلامت عبور کند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که بروز مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم های ظالمانه آمریکا چیز تازه ای نیست و چهار دهه است که ادامه دارد، خاطرنشان کرد: تجربه ثابت کرده با وحدت و همبستگی می توان از مشکلات سخت تر از این نیز عبور کرد.

حجت الاسلام بابائیان با بیان این که دشمنان انقلاب به دنبال فروپاشی اقتصاد داخلی کشورمان هستند، گفت: مسؤولان قوای سه گانه باید با برنامه ریزی مدون و مشخصی همه توطئه های اقتصادی دشمن علیه ملت ایران را خنثی کنند.

وی با اشاره به این که در بسیاری از مواقع تهدید ها به فرصتی برای رشد و تعالی جامعه تبدیل می شود، افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران چهل سال است که از سوی قدرت های زورگوی جهان تحریم است، اما در سایه همین تحریم ها به پیشرفت های خیره کننده ای دست یافتیم.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که دشمن به دنبال ناامید کردن مردم نسبت به انقلاب و نظام اسلامی است، خاطرنشان کرد: همه کسانی که تریبون در اختیار دارند باید امید و نشاط را به جامعه تزریق کنند.

حجت الاسلام بابائیان با اشاره به این که متأسفانه عده ای همواره در کشور در فضای یأس و ناامیدی حرکت می کنند، گفت: با چنین رویکردی نمی توان کشور را اداره کرد و تنها دشمنان و بدخواهان انقلاب در چنین شرایطی سوء استفاده می کنند.

وی با تأکید بر ضرورت چتر نظارتی دستگاه های متولی بر مسائل اقتصادی کشور تأکید کرد و افزود: متأسفانه برخی ها از چنین شرایطی به دنبال پر کردن جیب خود هستند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دشمن با جنگ روانی به دنبال ایجاد بحران در داخل کشور است؛ بیان داشت: باید با نظارت دقیق در سطح کشور این توطئه دشمن را خنثی کنیم و آرامش را به کشور بازگردانیم.

حجت الاسلام بابائیان در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص نامه عده ای عناصر سازش گر با آمریکا در خصوص مذاکره با این کشور جنایت کار اشاره کرد و گفت: متأسفانه برخی ها در داخل با بحران سازی در عرصه اقتصادی و فشار به مردم به دنبال فراهم سازی مذاکره با آمریکا هستند.

وی با تأکید بر این که مسؤولان دولتی و نمایندگان مجلس نباید نسبت به معیشت مردم بی تفاوت باشند، افزود: باید با آن دسته از افرادی که با هدف منافع شخصی و یا گروهی به دنبال سوء استفاده از فضای اقتصادی حاکم بر کشور هستند، به شدت برخورد شود.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که کشور برای صلابت اقتصادی نیازمند مدیریت جهادی و انقلابی است، افزود: اگر مسئولان دارای تفکر و نگرش اشرافی گری باشند نمی توانند درد و مشکلات مردم را بفهمند و لمس کنند.

حجت الاسلام بابائیان با تأکید بر این که تدبیر مسئولان برای رفع مشکلات اقتصادی باید بیشتر شود، گفت: نباید پس از برون بحران و یا بیماری به دنبال درمان آن باشیم بلکه قبل از وقوع چنین حوادثی باید راه علاج پیدا شود.

وی با بیان این که امروز برون رفت کشور از مشکلات فعلی اقتصادی مهم ترین مطالبه مردم از مسئولان کشور است، بیان داشت: مسئولان باید برای رفع مشکلات امروز کشور، توجه به اقتصاد مقاومتی و افزایش تولید داخل را در دستور کار خود قرار دهند.

استاد حوزه علمیه مازندران بر ضرورت توجه مسئولان به رهنمودهای مقام معظم رهبری به ویژه در مسائل اقتصادی تأکید کرد و گفت: اگر مسئولان به سخنان دلسوزانه رهبری بیشتر توجه می کردند امروز کشور با این مشکلات اقتصادی مواجه نبود.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha