شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
دیدار با خانواده مرحوم حجت الاسلام حسینی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین رحیمی صادق، مدیر حوزه علمیه استان تهران به همراه جمعی از معاونان حوزه استان، با حضور در منزل مرحوم حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی اکبر حسینی(معروف به حسینی اخلاق در خانواده)، ضمن قرائت فاتحه ای، این مصیبت را به خانواده ایشان تسلیت گفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، حجت الاسلام والمسلمین محمدهادی رحیمی صادق، مدیر حوزه علمیه استان تهران به همراه جمعی از معاونان حوزه استان، با حضور در منزل مرحوم حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی اکبر حسینی(معروف به حسینی اخلاق در خانواده)، ضمن قرائت فاتحه ای، این مصیبت را به خانواده استاد فقید اخلاق تسلیت گفتند.

مدیر حوزه علمیه تهران در سخنان کوتاهی با گرامی داشت یاد و خاطره این استاد اخلاق، اظهار داشت: مجاهدت و تلاش های شبانه روزی این عالم پرهیزگار در خدمت به مردم و جذب جوانان به مسجد، می تواند بهترین الگو و درس برای همه مبلغین و ائمه جماعات مساجد باشد.

وی افزود: ضرورت دارد برنامه های تبلیغی و تربیتی مرحوم حجت الاسلام والمسلمین حسینی در قالب درسنامه ای تدوین و در اختیار مبلغین و ائمه جماعات قرار گیرد. مدیریت حوزه علمیه استان تهران آمادگی عملیاتی نمودن این پیشنهاد را دارد.

 در این دیدار فرزند حجت الاسلام والمسلمین حسینی(ره) به بیان خاطراتی از پدر بزرگوارشان پرداخت.

فرازی از وصیت نامه حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی اکبرحسینی(ره):

... سفارش می کنم به تقوا و آخرت خواهی و پرهیز از تجملات دنیوی، به نماز و مخصوصاً نماز اوّل وقت و تلاوت قرآن مخصوصاً بعد از نماز صبح، سفارش می کنم به مراقبت از سلامت جسم و جان و ایمانشان، سفارش می کنم به مراقبت از تعلیم و تربیت فرزندانشان تا ان شاءالله همگی اهل ایمان و تقوا پرورش یابند. 313/42

 

                                  

                                  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha