سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
بزرگترین جشنواره سالانه غذای حلال تورنتو به زودی برگزار می شود

حوزه/ برای ششمین سال متوالی، بزرگترین جشنواره سالانه غذای حلال تورنتو قرار است به مدت ۲ روز در اواسط جولای در مرکز بین المللی میسیساگا برگزار شود. در جشواره امسال بیش از ۲۰۰ رستوران، شیرینی پزی و فروشگاه غذای حلال و اسلامی شرکت خواهند داشت.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از restobiz، بزرگترین جشنواره غذای حلال آمریکای شمالی، برای ششمین سال متوالی، به مدت دو روز، شنبه تا یکشنبه 14 تا 15جولای 2018 میلادی در مرکز بین المللی میسیساگا در کانادا برگزار می شود. با بیش از 200 رستوران، شیرینی پزی، تولیدکنندگان غذا، فروشگاه های تخصصی و فروشندگان صنایع دستی برتر اسلامی و حلال در تورنتو، امسال انتظار می رود که طیف گسترده ای از طعم های مختلف حلال از سرتاسرجهان زیر یک سقف جمع شوند.

هدف جشنواره ایجاد یک محیط خانوادگی، دوستانه، مفرح و سالم برای مسلمانان و غیرمسلمانان در تورنتو، بهره مندی از غذاهای حلال و اسلامی اعلام شده است.

انتظار می رود نمایشگاه امسال بیش از 35 هزار بازدیدکنندگان داشته باشد. فیصل کاگدی و سلیمه جیوراج از برگزارکنندگان جشنواره غذای حلال تورنتو می گویند: جمعیت مسلمانان در تورنتو رو به رشد ترین جمعیت در کانادا هستند و به چنین بازاری برای رشد نیاز دارند. علاقه مندان به غذاهای مختلف، مسلمان یا غیرمسلمان هرساله برای شرکت در این جشنواره و خوردن غذاهای اسلامی هیجان زده هستند.

در جشنواره امسال یک محوطه 14 هزار مترمربعی برای بازی کودکان نیز در نظر گرفته شده است و محل پارکینگ نیز گسترش پیدا کرده است.

براساس تازه ترین آمارها در کانادا، تخمین زده می شود که هم اکنون جمعیت مسلمانان کانادا 1.4 میلیون نفر باشند و انتظار می رود که این جمعیت تا سال 2021 از جمعیت چینی ها در کانادا افزایش یافته و به 1.6 میلیون نفر برسد. با این رشد جمعیتی قابل توجه بخش تولیدکنندگان غذا نیاز است که به طور استراتژیک، شکاف موجود غذایی را پر کنند.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha