چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام نظری

حوزه/ حجت الاسلام نظری گفت: عزت و ثبات نظام اسلامی ثمره خون شهدا است، لذا نکوداشت مقام شهدا و تکریم خانواده های ایشان، در مقابل کار آنها حداقل است و از این باب به خود نمی بالیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام عباس نظری امروز در جلسه کنگره شهدای روحانی و در جمع اعضای کارکنان سازمان بسیج طلاب استان، گفت: در هر فرهنگی و هر جامعه ای، یکسری ارزش ها هستند که فرهنگ جامعه را می سازند، در فرهنگ ما نیز شهادت یکی از ارزش های الهی است که باید با تمام وجود از آن دفاع و به فرزندان این مرز و بوم منتقل کنیم.

وی افزود: همیشه به خانواده شهدا توصیه می کنم هیچ گاه برای شهدا غصه نخورید، زیرا پیغمبر خدا فرمودند شهید در راه خدا، مقامش با انبیا تفاوتی ندارد.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی قزوین بیان کرد: بی ­شک پیروزی و حفظ انقلاب اسلامی، مرهون ایثار کسانی است که همواره در مسیر تحقق آرمان ­های حضرت امام جانفشانی کرده و با تأسی از رهنمودهای ارزشمند رهبر معظم انقلاب، درخت تنومند انقلاب اسلامی را بارور ساخته اند.

حجت الاسلام نظری به برگزاری کنگره شهدا در آبان ماه سال جاری در استان پرداخت و بیان کرد: امید است این کنگره بتواند گوشه‌­هایی از ظرفیت و معنویت شهدا را در فضای فرهنگی جامعه اشاعه داده و گام موثری برای جدی­ تر شدن گفتمان انقلاب اسلامی در فضای امروز جامعه باشد.

حجت الاسلام نظری تصریح کرد: انتشار وصایای شهدای دفاع مقدس و سخنان مادران و پدران شهید، می‌تواند فرصت های پویا و مغتنمی برای انتقال پیام شهدا و امام شهدا ایجاد نماید.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی قزوین بیان کرد:خوشبختانه حوزه علمیه قزوین فیلم های مستندی در رابطه با شهدای روحانی در استان قزوین تهیه و پخش نموده و همچنین سازمان بسیج طلاب دست نوشته ها و آثار ارزشمندی از این شهدای طلبه را جمع آوری نموده، ولی کافی نیست و باید تلاش ها برای زنده نگه داشتن و شناساندن  شهدای روحانی را به مردم و نسل جوان انتقال دهیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha