چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
سواد رسانه ای

حوزه/ معاون فرهنگی مدیریت حوزه علمیه خواهران استان اصفهان از برگزاری دوره آموزشی «سواد رسانه و جنگ نرم» خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، خانم صدیقه بهشتی معاون فرهنگی مدیریت حوزه علمیه خوهران اصفهان گفت: دوره آموزشی «سواد رسانه و جنگ نرم» ویژه اساتید و مبلغان فعال از هفته آینده در اصفهان برگزار خواهد شد.

وی تصریح نمود: با توجه با این که امروزه رسانه ها نقش و تأثیر به سزایی در نوع نگاه به پدیده های جهان دارد، به همین سبب بهترین شیوه مقابله با جنگ نرم و افزایش بصیرت برای استفاده از رسانه ها، همان سواد رسانه ای است. از این رو معاونت فرهنگی مدیریت حوزه علمیه خواهران استان اصفهان اقدام به برگزاری این دوره آموزشی در دو سطح مقدماتی و تکمیلی نموده است.

معاون فرهنگی مدیریت حوزه علمیه خواهران اصفهان سرفصل های دوره مقدماتی را شامل مبانی و ابعاد جنگ نرم، مدل های جنگ نرم، عملیات روانی، طراحان و مدیران و مقابله با جنگ نرم  و سرفصل های دوره تکمیلی را سواد رسانه، بازی های رایانه ای، عملیات روانی، پیام رسان های خارجی و داخلی عنوان کرد.

خانم بهشتی یادآور شد: دوره مقدماتی «سواد رسانه و جنگ نرم» با حضور 43 نفر از اساتید و مبلغان از روز شنبه 16 الی 25 تیر سال جاری برگزار و در پایان دوره تکمیلی به شرکت کنندگان گواهی شرکت در دوره اعطا خواهد شد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha