پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
دروه توجیهی  مدارس امین گیلان

حوزه/ معاونت تبلیغ حوزه علمیه استان گیلان در نظر دارد دروه توجیهی ـ آموزشی طرح تربیتی مبلغات مدارس امین را با محوریت سه شهرستان رشت، رودسر، و تالش در استان گیلان برگزارکند.

حجت الاسلام میرهاشمی معاون تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه علمیه گیلان در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»، گفت: جهت افزایش توانمندی مبلغات مشغول به فعالیت در مدارس امین سطح استان دوره ای یک روزه در سه نقطه استان برگزار خواهد شد.

وی هدف از برگزاری این دوره را ارتقای سطح دانش و معلومات تبلیغی مبلغات دانست و ادامه داد: در زمانه کنونی تبلیغ علی الخصوص برای نسل های جدید امری حساس بوده و با توجه به پویایی سطح جامعه و مخاطبین ما، ناچاریم تا در دوره های آموزشی به صورت متناوب و همچنین با ارائه محتواهای جدید به صورت مداوم،‌ مبلغین را بروز نمائیم. لذا درصدد هستیم تا حداقل در هر فصل، یک دوره آموزشی و محتوایی برگزار کنیم.

حجت الاسلام میرهاشمی افزود : همه مبلغینی که در حال حاضر مشغول تبلیغ در مدارس طرح امین هستند، موظفند در این دوره ها شرکت نمایند. پس از پایان دوره از شرکت کنندگان ارزیابی به عمل می آید و در صورت موفق شدن به همکاری با ایشان ادامه خواهیم داد.

وی بیان داشت: در استان گیلان در حال حاضر ۴۶ مدرسه امین مشغول به فعالیت است و در دوره فوق بیش از ۱۰۰ مبلغ شرکت خواهند کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha