پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
خیمه گاه

حوزه/در حال حاضر ۴ هزار عضو در عناوین و شخصیت های مختلف در سایت خیمه گاه فعال هستند که از این تعداد ۲هزار و ۳۰۰ هیئت می باشد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری«حوزه»، حسین حائری پیش ازظهر امروزدر دومین اجلاسیه ملی رابطین جامعه ایمانی مشعر که در مجتمع فرهنگی یاوران مهدی(عج) قم برگزار شد به جایگاه هیئت در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: امروز نقش فضای مجازی برای همگان مشخص است و آن قدر این قضیه مهم است که بعضی از مسئولین انقلابی کشور معتقدند؛ اگر مسئولیت فلان کار رابه عهده نمی گرفتم، صدر درصد مدیر شبکه فضای مجازی می شدم.

مدیر پورتال تخصصی محافل و هیئات مذهبی کشور بابیان اینکه هیئت برای اثرگذاری، نیازمند به شبکه سازی برای جریان سازی اهداف دارد، عنوان کرد: خیمه گاه (http://kheimegah.com)اولین شبکه مذهبی در فضای مجازی با هدف شعار تحقق تولید مذهبی است.

وی افزود: خیمه گاه جایی است که همه هیئتی ها می توانند در آن تولید اثرکنند و در اختیار دیگران بگذارند.

حائری بیان داشت: خیمه گاه دارای سرویس های متعدد است که از جمله آن خصوصی سازی سرویس و ارتباط اعضاء هیئت با یکدیگر و پیدا کردن موقعیت سایر اعضاء در مکان های مختلف است.

مدیر پورتال تخصصی محافل و هیئات مذهبی کشور بابیان اینکه خیمه گاه برخلاق سایر فضای مجازی مانند تلگرام، فضای عمومی و قابل دسترس برای همه است، عنوان کرد: از طریق خیمه گاه به راحتی می توان تبادل اطلاعات، ارائه تجربیات، انتقال مفاهیم، کرد.

حائری مهمترین رسالت شبکه خیمه گاه را شکستن انحصار در تولید و محتوا و استفاده از محتوا  برشمرد و  عنوان کرد: برای موفقیت این خیمه گاه لازم است استفاده از آن را به همگان معرفی کنند تا همه بفهمند در کشور از بخش هیئت ها چه اتفاقات مهمی درحال ایجاد شدن است.

وی عنوان کرد: در حال حاضر 4 هزار عضو  در عناوین و شخصیتهای مختلف در سایت خیمه گاه  فعال هستند که از این تعداد 2هزار و 300 هیئت هستند.

ح40/313

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha