جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آموزش روخوانی قرآن کریم

حوزه/ رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار گفت: طرح آموزش روخوانی قرآن کریم در شهر پیرتاج از توابع شهرستان بیجار برگزار شد.

حجت‌الاسلام جلیل مختاری‌نیا در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، با اشاره به اهمیت مفاهیم قرآنی در زندگی انسانها، اظهار داشت: در عصر جدید که روح و روان انسان ها به سمت مادی گرایی در حرکت است، قرآن می تواند نقش ناجی داشته باشد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار ادامه داد: به همین منظور این اداره اجرای برنامه های  قرآنی همانند آموزش روخوانی قرآن کریم، مفاهیم و... آن را در صدر برنامه های خود قرار داده و خوشبختانه تاکنون در این حوزه کارنامه موفقی داشته است.

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به این که برگزاری کلاس های قرآن کریم می تواند نقش بسزایی در کاهش ناهنجاری های اجتماعی و فرهنگی در جامعه همانند طلاق، اعتیاد و... داشته باشد، گفت: این اداره امسال با کمک و همکاری روحانیون مستقر در شهرستان بیجار و نیز خواهران مبلغ اقدام به برگزاری طرح آموزش صحیح خوانی قرآن نموده است.

حجت الاسلام مختاري نيا ادامه داد: این طرح که روز سه شنبه به پایان رسید در حسینه شهر پیرتاج از توابع شهرستان بیجار برگزار گردید.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار گفت: خوشبختانه استقبال بانوان از این طرح بسیار چشمگیر بود و ان‌شاء الله این طرح با توجه به استقبالی که از آن شد در آینده دوباره برگزار خواهد گردید.

وی در ادامه با تقدیر از حمایت های همیشگی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان، ادامه داد: یکی از اهداف ما در برگزاری چنین کلاس های آموزشی به جز آموزش روخوانی قرآن و مفاهیم دینی، دور ساختن جوانان از خطرات جنگ فرهنگی دشمنان و توطئه های آنان است که خوشبختانه آمارهای موجود در این اداره نشان می دهد که برگزاری کلاس های دینی و فرهنگی نقش بسزایی در کاهش ناهنجاری های فرهنگی و دینی در جامعه به ویژه در بین نسل جوان و نوجوان دارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha