پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تشکری مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر گفت: شهدا و ایثارگران معلمان حقیقی جامعه و آموزگاران درس صبر، فداکاری و ایثار هستند و امیدواریم بتوانیم در مسیر راه شهیدان به مردم خدمت کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت‌الاسلام تشکری امروز در سفر به شهرستان کنگان در دیدار با آزاده و جانبازان سرافراز «عابدین مهدوی نژاد»، «ایرج مذکوری» و «محمد طاهری پور» پدر شهید والامقام علی طاهری پور، گفت: شهدا اسوه‌های زندگی هستند که بامعرفت و شناختی درست از هدف و مقصد راه درست زندگی را پیمودند.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر افزود: شهدا و ایثارگران معلمان حقیقی جامعه و آموزگاران درس صبر، فداکاری و ایثار هستند و امیدواریم بتوانیم در مسیر راه شهیدان به مردم خدمت کنیم.
مدیرکل بنیاد بوشهر با بیان این که روحیه صبر و ایثار خانواده‌ های ایثارگران ستودنی است، خاطرنشان کرد: دیدار با خانواده این عزیزان برای مسئولان این فرصت را ایجاد می‌کند که از این روحیه درس بگیرند و آن را در امور خود جاری کنند.
وی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را مورد تأکید قرار داد و یادآور شد: شهدا و ایثارگران ذخایر ارزشمند کشور ما هستند و باید قدردان تلاش‌ها و جان‌فشانی‌های این عزیزان باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha