جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام محمدرضا معصوم خانی

حوزه/ معاون پژوهش مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان بیجار گفت: دشمنان می خواهند با استفاده از امکانات رسانه ای و ماهواره ای و نیز با استفاده از فضای مجازی به تدریج تفکرات انقلابی و اسلامی را کم  رنگ کنند و به کناری بگذارند و سکولاریسم را جایگزین دین گرایی نمایند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت‌الاسلام محمدرضا معصوم خانی ظهر امروز در دیدار با جمعی از طلاب مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان بیجار اظهار داشت: امروز نوک پیکان حملات دشمن به سمت حوزه، روحانیت و طلاب است.

معاون پژوهش مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان بیجار گفت: دشمن به خوبی دریافته است که اقتدار ایران بالاتر از آن است که بتوان با قدرت نظامی آن را تضعیف کرد، لذا به دنبال ضربه زدن به ارکان نظام و ایجاد تفرقه و دلسردی و ناخشنودی مردم از انقلاب و نظام است.

این استاد حوزوی با تاکید بر اینکه دشمن هم در داخل و هم در خارج عواملی برای پیاده کردن فتنه های خود دارد، افزود: امروز دشمن بسیار با برنامه تر از دهه های گذشته عمل می کند و با به کار گیری مهره های خارجی و داخلی به دنبال رسیدن به اهداف خود است.

وی جدایی دین از سیاست را اصلی ترین تلاش دشمنان جمهوری اسلامی عنوان کرد و گفت: دشمنان می خواهند یا استفاده از امکانات رسانه ای و ماهواره ای و نیز با استفاده از فضای مجازی به تدریج تفکرات انقلابی و اسلامی را کم  رنگ و به کناری بگذارند و سکولاریسم را جایگزین دین گرایی نمایند، لذا شما طلاب باید این توطئه دشمن را برای مردم و جامعه افشا کنید و نقش یک مبلغ روشنگر را داشته باشید.

حجت الاسلام معصوم خانی اظهار داشت: تا زمانی که مردم ایران، خواهان اسلام و در مسیر ولایت فقیه حرکت می کنند این نظام بیمه خواهد بود، ولی آن زمان که مردم مسیر خود را تغییر دهند و فریب دشمنان را بخورند آن موقع زنگ خطر برای اسلام به صدا درآمده است.

این استاد حوزوی با تاکید بر این که وجود مقام معظم رهبری و درایت های ایشان تاکنون ناکامی های بسیاری برای دشمنان به ارمغان آورده است، گفت: خوشبختانه اکنون ملت ایران اسلامی با رهبری مدبرانه امام خامنه ای، تمام دسیسه های بدخواهان داخلی و خارجی را پیش از هرگونه اقدامی خنثی می کنند که این را باید نقطه قوت و اقتدار این نظام الهی دانست.

معاون پژوهش مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان بیجار افزود: نقش امروز طلاب نسبت به گذشته بسیار سنگین تر و حساس تر شده است. شما طلاب و روحانیون باید چشم و گوش جامعه باشید و اجازه ندهید که دشمن ذهن و فکر جوانان و نوجوانان این مملکت را تسخیر کند.

وی در پایان سخنان خود بیان داشت: توطئه های دشمنان بسیار است و در تمام ابعاد جنگ و تقابل خود با جمهوری اسلامی را شدت بخشیده است، لذا آحاد مردم به ویژه روحانیون و طلاب باید ضمن بصیرت افزایی نسبت به این خطرات که این نظام برخواسته از آرای مردم را تهدید می کند، را خنثی کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha