جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ دومین اجلاسیه ملی رابطین جامعه ایمانی مشعر در قم

حوزه/بعضی فکر می کنند رهبر انقلاب مظلوم و تنها است، در حالی که این تفکر اشتباه است. اگر ایشان تنها بود پس چگونه حاضر نشدند چند سال پیش زیر فشار آن دسته افراد قرار گیرند وانتخابات را باطل کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، محمد پور غلامی بعد ازظهر امروز در دومین اجلاسیه ملی رابطین جامعه ایمانی مشعر که در مجتمع فرهنگی یاوران مهدی(عج) برگزار شد،‌بابیان اینکه ضعف نیروی های  انقلابی و حزب اللهی در عدم اعتماد، شبکه ای عمل نکردن و عدم آگاهی از منویات،‌پیام و سخنان رهبری درموضوعات مختلف برای موضوع گیری  است، گفت: چرا باید جامعه انقلابی و جوانان حزب اللهی کشور به سمتی پیش روند که ندانند پیام رهبری در مورد فلان موضوع چه چیزی است تابتوانند در سخت ترین شرایط تصمیم گیری کنند وتصمیم ساز باشد.

سردبیر نشریه خط حزب الله فعالیت نکردن نیروهای حزب اللهی را ریشه در سردر گمی نیروهای حزب اللهی، نأمیدی و یأس از دست رفتن انقلاب و عدم شبکه سازی دانست و اظهارداشت: در دو سالی که خط حزب الله شکل گرفت و راه اندازی شد با هدف شبکه سازی نیروهای انقلابی و حزب اللهی بوده است.

سردبیر نشریه خط حزب الله افزود: شبکه سازی نیروهای انقلابی درشرایط کنونی برای مقابله بسیار ضروری است.

 وی عنوان کرد: الان فضای جامعه به سمت نیروهای حزب اللهی است چون 88 درصد جامعه متوجه شدند با مذاکره با آمریکا نمی توان کار را پیش برد.

پور غلامی اظهار داشت: بعضی فکر می کنند رهبر انقلاب مظلوم و تنها است، در حالی که این تفکر اشتباه است. اگر ایشان تنها بود پس چگونه حاضر نشدند چند سال پیش زیر فشار آن دسته افراد قرار گیرند و انتخابات را باطل کنند. این نشان می دهد نیروهای حزب اللهی باید آگاهی خود رابیش تر کنند.

313/40

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha