پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سردار حسین یکتا ، فرمانده قرارگاه خاتم الأنبیاء و امام رضایی ها

حوزه/مسئول بنیاد کرامت رضوی گفت: دشمن به نقطه ای رسیده و یقین کرده کارش تمام است، پیشروی انقلاب را هم می بیند، از طرفی منویات و هشدارهای انقلاب روی زمین مانده است، اراده ای برای حل مشکلات کشور از سوی مسئولین نیست.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری«حوزه»، حسین یکتا پیش ازظهر امروز در دومین اجلاسیه ملی رابطین جامعه ایمانی مشعر که در مجتمع فرهنگی یاوران مهدی(عج) قم برگزار شد، بابیان این که یکی از موضوعات مهم در زمان فعلی که رهبر انقلاب تأکید فراوان روی آن دارند، بحث خدمات اجتماعی است.

این فعال فرهنگی افزود: امروز اگر بتوانیم به این امر مهم برسیم و خدمات اجتماعی را ارتقاء دهیم، قطعا می توانیم با مردم ارتباط بهتر وقوی تری پیدا کنیم،در شرایطی بسیار حساسی قرار داریم و باید طوری حرکت کنیم که از جامعه و مردم عقب نمانیم.

یکتا با بیان اینکه امروز نیروهای انقلابی درخط مقدم جبهه همانند سالهای دفاع مقدس قرار دارند، افزود:  امروز جدای از بحث خدمات اجتماعی باید به فکر عدالت اجتماعی باشیم و این امر مهم را هم اجرا کنیم. اگر موضوعات اجتماعی از سوی هیئتی ها و حزب اللهی مطرح و عنوان نشود، وهابیها، بی بی سی  و ... انجام می دهند.

وی عنوان کرد: انقلاب به سرعت در حال جلو رفتن است، خط ها ارزشی به سرعت درحال عضو شدن و تغییر است، بی تفاوتی ها به مسائل ارزشی، دینی و مسئله ولایت فقیه زیاد شده است.

مسئول بنیاد کرامت رضوی گفت: براساس منویات رهبرانقلاب،نظر خدا به انقلاب برنگشته، عصبی شدن فعالیت های دشمن و حامیان آنها نشان از این واقعیت است که کار معاندین تمام است، پایان کارشان نزدیک است اما مهمتر، در40 سالگی بعثت انقلاب قرار داریم وهمین موضوع باعث حساسیت شده است.

وی عنوان کرد: دشمن به نقطه ای رسیده و یقین کرده کارش تمام است، پیشروی انقلاب را هم می بیند، از طرفی منویات و هشدارهای انقلاب روی زمین مانده است، اراده ای برای حل مشکلات کشور از سوی مسئولین نیست.  

یکتا گفت: اگر نسبت به اتفاقات انقلاب خوش بین باشیم و همه ترورها، جنایت ها وجنگ تحمیلی و تحریم ها یادمان برود، اما نبایدبا وجود این  همه منابع زیر زمینی، اوضاع این کشور این گونه باشد.  

این فعال فرهنگی افزود: معلوم است که دست های داخلی و نفوذی برای بهم زدن کشور ونظام در کار است. همه مهره ها طوری چیده شده که کشتی انقلاب به گل بنشیند.

وی عنوان کرد: امام راحل خیلی چیزها گفت و خواست ولی نگذاشتند، اتفاق بیافتد، دیگر کجاها باید منتظر ریگ های الهی در طبس باشیم جزء اینکه جوان حزب اللهی وارد میدان شود.

یکتا گفت: اگر حرکت نهضتی، عدالت خواهی، پرچم خواهی، ایستادن در اداره برای حل مشکلات نه سازماندهی، مطالبه گری از انصاف از سوی نیروهای ارزشی صورت نگیرد، باید منتظر خیلی از اتفاقات باشیم.

این فعال فرهنگی افزود: امروز دست های توی کار است تا صدای مردم در بیاورند، مردم به میدان بیایند. این هدف نفوذیها است.

وی عنوان کرد: برای مقابله، باید کارها را نهضتی کرد، نیروهای حزب اللهی را در سازمانها به راه انداخت،  برای فعالیت ها نباید منتظر پول ماند باید حرکت کرد.

وی عنوان کرد: هر منطقه، خواسته هایش فرق دارد، ولی با وجود همه مراحل باید نیروهای انقلابی در میدان کارزار باشند، با مردم، همراه مردم باشند، مردم نباید احساس کنند تنها هستند. مردم اگر احساس کنند، تنها هستند به میدان خواهند آمد.

یکتا گفت: دشمن از فضای به وجود آمده خوب استفاده می کند، ترامپ گفته 31 شهریور امسال کار نظام ایران تمام شود چون یقین کردند کارشان تمام است.

وی عنوان کرد: نیروهای انقلابی برای فعالیت ها لازم است سازماندهی شوند وب  هترین سازماندهی هیئت است و به تنهایی نمی توان واردکار شد.

313/40

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha