شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مسؤول دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه مازندران

مسئول دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه مازندران با اشاره به نقش نماز جمعه در خنثی سازی توطئه دشمنان، گفت: این پایگاه عبادی سیاسی سدّ محکمی در برابر هجمه های دشمنان علیه انقلاب و نظام اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام محمد انتظاری، مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه مازندران، روز گذشته در مراسم معارفه امام جمعه جدید شهرستان چالوس با اشاره به نقش نماز جمعه در خنثی سازی توطئه دشمنان، گفت: این پایگاه عبادی سیاسی سد محکمی در برابر هجمه های دشمنان علیه انقلاب و نظام اسلامی است.

وی با بیان این که در چهار دهه اخیر پایگاه عبادی سیاسی نماز جمعه بسیاری از توطئه های دشمنان علیه انقلاب را با روشنگری و آگاهی سازی به موقع خنثی کردند، افزود: به همین منظور یکی از اهداف و توطئه های دشمنان تضعیف جایگاه نماز جمعه است.

حجت الاسلام انتظاری با اشاره به این که دشمن با تبلیغات دروغین تلاش می کند حضور مردم در صفوف نماز جمعه را کمرنگ نشان دهد، تصریح کرد: همه تلاش دشمن ایجاد فاصله میان مردم و آرمان های انقلاب اسلامی است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که یکی از مهم ترین نیازهای امروز جامعه در برابر هجمه های دشمنان، آگاهی و روشنگری است، بیان داشت: در همین راستا ائمه جمعه به موقع در جهت آگاهی دادن به جامعه و خنثی سازی توطئه دشمنان گام بر می دارند.

مسئول دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه مازندران با اشاره به این که چشمان بسیاری از مقامات غربی و رسانه های خارجی به موضع گیری ائمه جمعه شهرها در مسائل مختلف است، خاطرنشان کرد: پایگاه های عبادی سیاسی نماز جمعه بهترین و مهم ترین سنگرهای دفاع از انقلاب و نظام اسلامی دانست.

حجت الاسلام انتظاری با بیان این که هر روز هجمه ها و توطئه های جدیدی علیه انقلاب اسلامی طراحی می شود، گفت: جنگ امروز نظام سلطه با ملت ایران جنگ اقتصادی است که در یک شرایط نابرابر صورت می گیرد.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که ملت بزرگ و با بصیرت ایران اسلامی با قدرت در برابر توطئه اقتصادی دشمن خواهند ایستاد، افزود: این ملت اهل باج دادن به آمریکای جنایت کار نیستند و با اقتدار در برابر فشارهای آنها خواهند ایستاد.

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه مازندران با بیان این که امروز آحاد جامعه اسلامی باید با وحدت و همبستگی در برابر فشارهای دشمن بیاستند، بیان داشت: هدف اصلی دشمن وادار کردن مردم ایران به پذیرفتن خواسته های نامشروع خود است که مردم ما زیر بار چنین خواسته هایی نخواهند رفت.

حجت الاسلام انتظاری در ادامه سخنان خود به نقش ائمه جمعه در تبیین دستاوردها و خدمات ارزشمند انقلاب اسلامی در چهار دهه اخیر اشاره کرد و گفت: یکی از اهداف دشمن نادیده گرفتن خدمات انقلاب و ناکارآمد جلوه دادن انقلاب است که ائمه جمعه باید از ظرفیت تریبون های نماز جمعه در جهت تبلیغ و تبیین دستاوردهای ارزشمند انقلاب استفاده کنند.

وی با اشاره به این که به برکت انقلاب اسلامی شاهد رونق پایگاه های نماز جمعه در سراسر کشور هستیم، افزود: در حال حاضر نماز پربرکت جمعه هر هفته در 900 شهر کشور اقامه می شود.

مسئول دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه مازندران با بیان این که دشمن به خوبی نقش روشنگرانه ائمه جمعه در خنثی کردن نقشه ها و توطئه ها علیه انقلاب را می دانند، گفت: به همین دلیل تخریب چهره ائمه جمعه در میان مردم در دستور کار معاندان انقلاب قرار دارد.

حجت الاسلام انتظاری با تأکید براین که امروز برای برون از رفت مشکلات و بحران ها نیاز به نگاه و عمل انقلابی و جهادی داریم، خاطرنشان کرد: تجربه هشت سال دفاع مقدس ثابت کرده است که با مدیریت جهادی و تفکر انقلابی می توانیم همه مشکلات و بحران ها را پشت سر بگذاریم.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha