پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
مرکز فرهنگی تبلیغی آینده سازان

حوزه/ دوره متمرکز آموزش مبلغان دانش آموزی ویژه طلاب مستقر در استان ها به همت مرکز فرهنگی تبلیغی آینده سازان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»دوره متمرکز آموزش مبلغان دانش آموزی ویژه طلاب که با هدف مهارت افزایی طلاب علاقه مند فعالیت در حوزه تبلیغ دانش آموزی برگزار می شود، با استفاده از تدریس اساتید کشوری و مجرب تبلیغ دانش آموزی موضوعاتی مانند شیوه های مدیریت کلاس، آشنایی با اصول پاسخگویی به سوالات دانش آموزی، آشنایی با اصول و شیوه های راهنمایی و مشاوره، مخاطب شناسی نوجوان و ... مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

 اجرای شیوه کارگاهی و تبدیل دانسته ها به فعالیت و تجربه از جمله ویژگی های این دوره آموزشی است.

دوره آموزشی متمرکز تبلیغ دانش آموزی به همت مرکز فرهنگی تبلیغی آینده سازن وابسته به دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان برنامه ریزی شده و و از  8  مردادماه الی  12 مرداد در جوار حرم کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه علیها السلام در شهر مقدس قم برگزار می گردد.

حضور و سخنرانی نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری و شماری از علما و شخصیت های حوزوی، مسئولان وزارت آموزش و پرورش و صاحب نظران و فعالان حوزه تربیت و تبلیغ دانش آموزی از برنامه های جانبی این دوره آموزشی است.

شرکت در این دوره آموزشی ویژه طلاب مستقر در استان ها(به جز قم) می باشد و علاقه مندان برای شرکت در این دوره می توانند با دفتر اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان محل حضور خود تماس گرفته و یا به سایت مرکز فرهنگی تبلیغی آینده سازان به نشانی www.afaagh.com  مراجعه نمایند.

خاطرنشان می شود:  مرکز فرهنگی تبلیغی آینده سازان از مراکز پیشگام در تبلیغ دانش آموزی بوده و بیش از 15 سال از فعالیت تخصصی این مرکز در حوزه فعالیت های تبلیغی و تربیتی نوجوانان می گذرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha