جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام رضا خدری مدیر حوزه بوشهر

حجت الاسلام خدری با بیان اینکه امروز هم دشمن برای فتنه سازی های جدید و ترویج آشوبهای خیابانی به هر بهانه ای تلاش می کند، گفت: لازم است هم مردم نسبت به توطئه ها هوشیار باشند و هم مسئولان قدر این ملت را بدانند و به دنبال حل مشکلات و مبارزه با مفاسد به ویژه با مفاسد اقتصادی باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر حجت الاسلام رضا خدری، امروز در نشست بصیرتی در شهر چغادک، با اشاره به تلاش دشمنان برای گسترش آشوب در جامعه، گفت: تلاش های آمریکا در طول انقلاب برای سرنگونی جمهوری اسلامی منحصر به امروز نبوده، بلکه از همان اول انقلاب توطئه های پیچیده ای برای از بین بردن این انقلاب طراحی و اجرا شد.

مدیر حوزه علمیه بوشهر افزود: با رهبری های امام(ره) و مقام معظم رهبری و با حمایت مردم متدین و غیور ایران نقشه های آنان به نتیجه نرسید و توطئه هایی نظیر کودتای آمریکایی نوژه در 19 تیر 1359، توطئه 18 تیر در سال 78 و فتنه پیچیده سال 88 نتیجه نداد.

وی با بیان اینکه امروز هم دشمن برای فتنه سازی های جدید و ترویج آشوب های خیابانی به هر بهانه ای تلاش می کند اظهار داشت: لازم است هم مردم نسبت به توطئه ها هوشیار باشند و هم مسئولان قدر این ملت را بدانند و به دنبال حل مشکلات و مبارزه با مفاسد به ویژه با مفاسد اقتصادی باشند.

حجت الاسلام خدری بیان داشت: این مبارزه سبب می شود تا عده ای از مسائل و مشکلات اقتصادی و نوسانات مختلف سوء استفاده نکنند و با رانت خواری سرمایه های مردم و مملکت را غارت نکنند که بهانه ای شود برای سوء استفاده دشمنان و منافقینی که از این رخنه ها استفاده می کنند و اهداف خود را پیش می برند و به انقلاب و نظام اسلامی ضربه می زنند.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر در ادامه به موضوع کنترل جمعیت پرداخت و گفت: سیاست کنترل جمعیت شاید روزی در کشور ما به صورت موقت لازم بود ولی ادامه آن به صلاح نبود و همچنانکه رهبر معظم انقلاب چندین بار فرمودند؛ ادامه این سیاست کار غلطی بود ولی متأسفانه عده ای تکنوکرات در آن دوره در بدنه دولت بودند که مکرر در جامعه و در گوش مردم القا می کردند که «فرزند کمتر، زندگی بهتر» و این شعار در زندگی مردم به شدت نفوذ کرد و زندگی ها بر اساس همین شعار تنظیم شد به گونه ای که امروز هم به سادگی نمی توان آن را تغییر داد.

وی ادامه داد: مسأله این است که اصل این سیاست یک سیاست استکباری و در راستای اهداف غرب و تضعیف جامعه اسلامی بود. ما با اندکی بررسی متوجه می شویم که این سیاست حتی در خود آمریکا و برخی دیگر از کشورهای غربی هم حاضر به اجرای آن نیستند، بلکه تشویق به فرزند آروی و زاد و ولد بیشتر دارند.

حجت الاسلام خدری بیان داشت: البته ما روایات زیادی در این خصوص داشتیم و داریم که به عنوان نمونه در یکی از آن روایات، پیغمبر اسلام(ص) می فرماید: «ازدواج و زاد و ولد داشته باشید که من به زیاد شدن امت شما افتخار می کنم»؛ اگر چه امروز شرایط زندگی برای مردم سخت شده است ولی قرآن به ما فرموده است که به خاطر مسائل اقتصادی نترسید و از فرزندآوری خودداری نکنید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha