جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 455194
۱۶ تیر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۹
حجت‌الاسلام والمسلمین دعائی

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد با حضور در منزل حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد دعائی، از اساتید و مبلغین پیشکسوت حوزه علمیه یزد، تجلیل و قدردرانی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت‌الاسلام سید محمد شریف حسینی کوهستانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان با حضور در منزل حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد دعائی، از اساتید و مبلغین پیشکسوت حوزه علمیه یزد، تجلیل و قدردرانی کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین دعائی در این دیدار با اشاره به زندگی علمای بزرگی در استان یزد به بیان برخی از خاطرات خود در خصوص این بزرگان در زمینه فعالیت های تبلیغی و دینی پرداخت و گفت: طلاب جوان باید راه و رسم زندگی بزرگان را سرلوحه امور خود قرار داده و آنها را الگویی برای خود انتخاب کنند.

وی در ادامه به نقش روحانیون در پیروزی انقلاب اسلامی به‌ویژه نقش آیت الله صدوقی اشاره کرد و در خصوص حوادث دوران انقلاب در استان یزد مطالبی بیان کرد.

شایان‌ذکر است، در این بازدید حجت‌الاسلام علی کارگر، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان، حجت‌الاسلام سلطانی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان یزد، حجت‌الاسلام دهقان باغی حراست اداره کل تبلیغات اسلامی استان نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha