پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
میرامینی

حوزه/ نعمت های عمومی و الهی همچون خورشیدی درخشان بوده و انسان زمانی می تواند شاکر نعمت های الهی باشد که در آن نعمت ها دقت و توجه داشته باشد، پس باید همیشه شاکر نعمت های الهی باشیم .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام سید محمد حسینی میرامینی، صبح امروز در مراسم سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع)، در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه زینبیه شهرستان آبیک گفت: هر چه  در نعمت های الهی دقت بیشتری شود، میزان شکر گزاری آن بیشتر خواهد بود.

وی افزود: ما در بین دو عدم زندگی می کنیم، چرا که در صد سال قبل به دنیا نیامده بودیم و صد سال دیگر هم نخواهیم بود و بین این دو عدم فرصت زندگی به ما داده اند که قیمت بگیریم، نه اینکه به هر قیمتی زندگی نماییم.

امام جمعه شهرستان آبیک خاطرنشان کرد: وقتی انسان به این مسئله فکر می کند که تمام نعمت های الهی برای شخص او آفریده شده قطعا پی به مهربانی خدا خواهد برد. همچنین به هنگام یاد حضرت امام حسین (ع) به این مطلب فکر کنید که حضرت ابا اعبدالله(ع) برای اسلام تک تک عزیزانش را تقدیم درگاه الهی کردند .

وی ادامه داد: نعمت های عمومی و الهی همچون خورشیدی درخشان بوده و انسان زمانی می تواند شاکر نعمت های الهی باشد که در آن نعمت ها دقت و توجه داشته باشد، پس باید همیشه شاکر نعمت های الهی باشیم .

در پایان این مراسم، حجت الاسلام میرامینی به فرزندان بانوان طلبه حوزه علمیه زینبیه (س) که دوره مقدماتی پیش دبستانی را با موفقیت به اتمام رسانده اند جوایزی را اهدا کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha