شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
زمانی

حوزه/ امام جمعه ملکان بر فرهنگ سازی و اطلاع رسانی در خصوص مصرف بهینه انرژی تاکید کرد و گفت: صرفه جویی در مصرف انرژی باید از دستگاه های دولتی آغاز شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلام حافظ زمانی، ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان ملکان، با تاکید بر اینکه صرفه جویی در مصرف انرژی باید از دستگاه های دولتی آغاز شود، تصریح کرد: وقتی ادارات دولتی از مردم بخواهند بهینه مصرف کنند خود نیز باید پیشقدم باشند تا اجرای این امر موفق تر پیش برود.

وی همچنین افزود: قطعی برق وآب با اطلاع رسانی قبلی صورت بگیرد تا مردم و دستگاه های خدماتی با مشکل مواجه نشوند، عملکرد دستگاه های مرتبط در این خصوص خوب ولی کافی نیست.

امام جمعه ملکان تاکید کرد: قطعی آب و برق در صورت امکان در ساعات غیراداری صورت بگیرد تا خدای ناکرده باعث اتلاف وقت مردم در بانک ها و سازمان های دولتی نشود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی ملکان در بخش دیگری با انتقاد از راه بندان توسط برخی رانندگان عنوان کرد: متاسفانه مشاهده می شود برخی رانندگان با توقف خودروهای خود در وسط خیابان و معابر عمومی باعث ایجاد راه بندان و در مواقعی تصادف می شوند.

وی از برخی رانندگان حادثه ساز و بداخلاق نیز انتقاد کرد و گفت: برخی راه را می بندند و دوبله و سه بله در معابر عمومی توقف می کنند تازه با یک تذکر، بداخلاقی هم می کنند و چیزی هم طلبکار می شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha