پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
احمد المدلل از رهبران جهاد اسلامی فلسطین

حوزه/ احمد مدلل عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد: دشمن اشغالگر هرگز نخواهد توانست اراده ملت ما و مقاومت قهرمان را سست کند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، احمد مدلل عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد: دشمن اشغالگر هرگز نخواهد توانست اراد ملت ما و مقاومت قهرمان آن را سست کند.

دشمن اسرائیلی در برابر پایداری و ثبات مقاومت شکست خورده است

مدلل به مناسبت چهارمین سالگرد جنگ "بنیان مرصوص" گفت: دشمن اسرائیلی با تمام جنایت هایی که مرتکب شد، نتوانست اهداف خود را در برابر پایداری ملت ما و ثبات مقاومت در میدان تحقق بخشد.

وی به اظهارات اخیر وزیر رژیم اسرائیل اشاره کرد و گفت: این اظهارات نشانگر ناتوانی ارتش اشغالگر در پیشروی زمینی در نوار غزه است.

عضو ارشد جهاد اسلامی تصریح کرد: گردان های قدس و جناح های مقاومت توانستند در جنگ "بنیان مرصوص" تل آویو و شهر های اشغالی دیگر را با بیش از 135 موشک هدف قرار دهند.

 وی ادامه داد: جنگ "بنیان مرصوص" مرحله جدیدی را در مقاومت به وجود آورد و موجب نگرانی اشغالگران در خصوص موجودیت خود شد و رژیم اسرائیل دانست که مقاومت در برابر جنایت های آنان دست روی دست نمی گذارد.

مقاومت توانست معادله جدیدی از رعب و بازداندگی را در قبال اشغالگران بسازد

مدلل اشاره کرد: مقاومت با اقتدار توانست معادله جدیدی از رعب و بازداندگی را در قبال اشغالگران بسازد و دشمن نخواهد توانست این قاعده را تغییر دهد که در آن صورت مقاومت در کمین خواهد بود.

وی افزود: جنگ "بنیان مرصوص" آغاز گر یک جنگ مستمر با دشمن اسرائیل بود که تا آزادی فلسطین از دریا تا رودخانه و تحقق اهداف ملت ما در آزادی و بازگشت، متوقف نخواهد شد.

راهپیمایی بازگشت دلیلی بر سر زندگی و قدرت ملت فلسطین است

عضو مقاومت فلسطین تصریح کرد: این جنگ از طریق اتاق عملیات مشترک که از سوی جناح های مقاومت تأسیس شد،  موجب وحدت خونی فلسطین و وحدت سرنوشت آنان شد و اینکه دشمن ما واحد است که تمامی فلسطین را مورد هدف قرار می دهد.

وی در پایان گفت: بعد از گذشت چهار سال از آن جنگ و با وجود تمام درد ها و رنج ها، ملت با اراده قوی و با پافشاری بر حرکت در راه مبارزه با توطئه هایی که مسئله مقدس آن را هدف قرار داده است، راهپیمایی می کند و راهپیمایی بازگشت و شکستن محاصره بهترین دلیل برای سرزندگی و قدرت اراده ملت است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha