جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مصائبی

حوزه/ مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه اغلب مدارس علمیه استان با کمبود اعتبارات و منابع مالی مواجه هستند، گفت: مدارس علمیه استان کمترین میزان موقوفه را دارا هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلام علی مصائبی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان شرقی، امروز در گردهمایی مدیران مراکز حوزوی که با حضور نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، از برگزاری دوره‌ های تربیت مربی روان‌شناسی در تهران خبر داد و اظهار داشت: آماده ‌ایم تعداد محدودی از طلاب مستعد را برای شرکت در این دوره اعزام و در آینده از ظرفیت آنها در استان استفاده کنیم.

وی خاطرنشان کرد: مدارس علمیه استان کمترین میزان موقوفه را دارند، متأسفانه اغلب مدارس علمیه استان، با کمبود اعتبارات و منابع مالی مواجه هستند.

حجت الاسلام مصائبی تاکید کرد: انتظار داریم روحانیان و مبلغان اعزامی در مناسبت ‌های مختلف در جهت ترویج فرهنگ وقف اهتمام ویژه داشته باشند و نیات واقفان خیراندیش را جهت‌ دهی کنند.

همچنین حجت ‌الاسلام فقیه رئیس دفتر نماینده ولی ‌فقیه در استان آذربایجان شرقی، در این مراسم تولید محتوا در فضای مجازی با تحقیق و نظرسنجی کارشناسی، برگزاری دوره‌ های آموزشی ویژه طلاب در دوره تحصیل و برگزاری دوره‌ های آموزشی ویژه خانواده‌ های روحانیان از سوی مرکز خدمات حوزه را خواستار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha