پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
ماموستا ملاقادر قادری در محضر ولی امر مسلمین امام خامنه ای

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان از اقدامات فرهنگی ماموستا ملاقادر قادری، امام جمعه پاوه و پیگیری مسائل و مشکلات مردم منطقه تقدیر کرد.

حجت الاسلام مختار کرمی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، اظهار داشت: ما به عنوان مسلمان افتخار می‌کنیم که امت پیامبر(ص) هستیم و زیر سایه سنت حضرت رسول اکرم و اهل بیت(علیهم‌السلام) نفس می‌کشیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان در ادامه بیان داشت: تا رسیدن دین مبین اسلام و سنت گرانسنگ نبوی به دست ما چه خون‌ها که ریخته نشده و چه فداکاری‌ها که شکل نگرفته است. در این میان قطعا علمای دین بیشترین سهم را داشته‌اند و با مجاهدت‌های فراوان از دین خدا و آیین رسول خوبی‌ها پاسداری کرده‌اند.

وی ادامه داد: در  سالروز شهادت رئیس مذهب جعفری امام صادق(ع) از طرف امام جمعه و به زبان کُردی ماموستای «نه‌سره‌وتوو» شهرستان پاوه، ماموستا ملا قادر قادری برای افتتاح مسجدی در یکی از روستاهای زلزله‌زده منطقه ثلاث باباجانی دعوت شدم .

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان اضافه کرد: در معیت دو نفر از دوستان دکتر جوانرودی و دکتر ماموستا رمضانی به سمت مکان برگزاری مراسم به راه افتادیم. البته ناگفته نماند که سال‌های پیش به مدت هفت سال در آن منطقه خدمت کرده بودم و آشنایی کامل داشتم و انتظار می‌رفت در وضعیت جاده به سمت ثلاث باباجانی تغییری ایجاد شده باشد، اما مثل گذشته بسیار نامناسب بود.

این مسئول فرهنگی عنوان کرد: سر ساعت مقرر به محل مراسم در روستای میدان نمک رسیدیم و ماموستا ملاقادر قادری قبل از میهمانان در محل حضور پیدا کرده بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان ادامه داد: امام جمعه شهرستان پاوه به دلیل خصوصیات فردی و انقلابی هرگز از پیگیری مسائل مردم و موضوعات اجتماعی و فرهنگی جامعه  غفلت نمی‌کند و با تمام وجود مشغول خدمت به مردم و کشور است که جای قدردانی دارد.

وی در پایان گفت: نباید فراموش کرد که از پیامبر عظیم‌الشان اسلام گرفته تا همه مبلغین و عالمان دینی در واقع برگردن ما مسلمانان حق حیات دارند که آموزه‌های دینی و اسلامی و همه خوبی‌ها و ارزش‌ها را به ما رسانده‌اند و ما هم باید با الگوگیری از انسان‌های برجسته، پاسدار ارزش‌ها بوده و خدمت به مردم را برای رضای خدا در پیش بگیریم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha