سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام فتحی نماینده طلاب کوهدشت

حوزه/ باید هیئت های کارورزی و علمی و اندیشه ورزی در بخش های مختلف مجمع نمایندگان طلاب راه اندازی شود، نمایندگان سطح علمی شان را افزایش دهند با اطلاعات و آگاهی همه دغدغه ها از جمله حوزه انقلابی را به طلاب منتقل کنند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام سیدحسن فتحی، توجه به موضوع حوزه انقلابی را در مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم را بسیار مهم برشمرد و گفت: همانگونه که شورای عالی حوزه این موضوع را به این نهاد حوزوی محول کرده است، نمایندگان نیز باید توجه خاصی به آن داشته باشند.

نماینده طلاب کوهدشت از استان لرستان افزود: البته در مصوبه ای که شورای عالی در موضوع سپردن حوزه انقلابی به مجمع نمایندگان بسیار کلی گفته شده؛ اما با برگزاری جلسات مشترک با نهادهای حوزوی و تصویب برخی مصوبات می توان این موضوع را تقویت کرد و شاهد رشد و شکوفایی دوچندان در حوزه علمیه باشیم.

 وی ادامه داد: امروز باید برای بند بند حوزه انقلابی در مجمع نمایندگان گام برداشت و آن ها را در بخش های مختلف حوزه علمیه اجرایی کرد و غفلت از آن هرگز به نفع نظام، انقلاب و حوزه نیست.

نماینده طلاب کوهدشت از استان لرستان تصریح کرد: مراکز استانی مدیریت های حوزه علمیه، جامعه مدرسین، تشکل اساتید، مجمع عمومی و همه نهادهای انقلابی و حوزوی باید در نهادینه کردن حوزه علمیه انقلابی به مجمع نمایندگان طلاب یاری رسانند و راهکارهای علمیاتی ارائه کنند؛ زیرا تنها با تصویب چند مصوبه نمی تواند حوزه را انقلابی کرد.

وی افزود:  امروز نمایندگان می توانند رابط بین مراجع و مقام معظم رهبری و طلاب باشند، اگر نمایندگان فعالیت شان را بیشتر و ارتباطشان را با استادان بیشتر و جلسات را به صورت منظم برگزار و از حالت کشیه ای خارج کنند، می توانند موفق باشند.

حجت الاسلام فتحی خاطر نشان کرد: باید هیأت های کارورزی و علمی و اندیشه ورزی در بخش های مختلف مجمع نمایندگان راه اندازی شود، نمایندگان سطح علمی شان را افزایش دهند با اطلاعات و آگاهی همه دغدغه ها از جمله حوزه انقلابی را به طلاب منتقل کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha