پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام فاطمی نسب

حوزه/ حجت الاسلام فاطمی نسب گفت: تکمیل مصلی پیامبراعظم (ص) شهرستان الوند از اولویت های جدی دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین خواهد بود.

حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، گفت: مردم شهرستان الوند، ائمه جمعه و جماعات، مسئولین و اقشار مختلف مردم در تشییع مرحوم حجت الاسلام طهماسبی، امام جمعه فقید الوند، قدرشناسی خود را به خوبی نشان دادند.

مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین از صدا و سیمای مرکز قزوین به خاطر اعزام گروه تولیدی برای پوشش مراسم تشییع امام جمعه فقید الوند و از خبرگزاری های استان به خاطر پوشش این مراسم قدردانی کرد.

وی به برگزاری مراسم یادبود این عالم جلیل القدر اشاره و بیان کرد: مراسم بزرگداشت مرحوم حجت الاسلام طهماسبی از سوی نماینده ولی فقیه در استان و دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه قزوین در روز چهارشنبه،ساعت 11 در مسجد شیخ الاسلام برگزار می شود.

حجت الاسلام فاطمی نسب در رابطه با ساخت و تکمیل مصلی پیامبراعظم(ص) شهرستان الوند نیز بیان کرد: مرحوم حجت الاسلام طهماسبی علاوه بر اینکه دغدغه مسائل فرهنگی را داشت، بر تکمیل این مصلی تاکید جدی داشت و بارها این مسئله را به مسئولین متذکر می شد. ان شاءالله تکمیل مصلی پیامبراعظم(ص) شهرستان الوند از اولویت های جدی دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین خواهد بود.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha