چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
موسسه بنت الهدی

حوزه/ عضو هیئت علمی گروه فلسفه و کلام مجتمع آموزش عالی بنت الهدی از پذیرش طلاب در مقطع کارشناسی رشته تبلیغ و ارتباطات این مجتمع خبر داد.

 حجت الاسلام سعید ارجمندفر در گفت و گو با خبرگزاری «حوزه»،  با اشاره به پذیرش طلاب و دانشجویان در رشته معارف اسلامي با گرايش ارتباطات، اظهار داشت: جذب طلبه در این رشته در مقطع کارشناسی برای نیمسال اول 98-97 صورت می گیرد.

وی افزود: علاقه مندان برای شرکت و ثبت نام در این دوره می توانند به اداره آموزش عمومی مجتمع آموزش عالی بنت الهدی مراجعه نمایند.

 وی با اشاره به این که این گروه برای نخستین بار در سال جاری موفق به اخذ مجوز تأسیس در مجتمع آموزش عالي بنت الهدي  را کسب نموده است، خاطرنشان کرد: به جردت می توان گفت، گرایش ارتباطات يكي از کاربردی ترین رشته هاي برگزار شده در جامعه المصطفي العالميه است که مأموريت هدفمندسازي و كارآمدسازي مولفه های تأثرگذار در رساندن معارف ناب الهی به مخاطبانی با گستره جهانی را پیگیری می کند.

 عضو گروه ارتباطات مجتمع آموزش عالی بنت الهدی با بیان این که این رشته به صورت سیستماتیک و دانشگاهی تدریس خواهد شد، یادآور شد: طلاب در این رشته با ابزارها و روش های برقراری ارتباطات فرهنگی آشنا می شوند و مبانی و اصولي به ایشان آموزش داده می شود كه با ورود در عرصه های مختلف فرهنگی بتوانند به بهترین وجه وظیفه الهی خود را انجام دهند.

 وی با اشاره به این که در این رشته مباحث و اطلاعاتی در زمینه ابزارهای جدید، روش استفاده صحیح و سواد رسانه ای در اختیار طلاب قرار می گیرد، ابراز داشت: طلاب با مهارت جدیدی که در این دوره های تحصیلی به دست می آورند، می توانند ارتباط بهتری را با مخاطبان داشته باشند.

 حجت الاسلام ارجمندفر دوران کنونی را عصر ارتباطات و رسانه ذکر کرد و افزود: در رشته ارتباطات تلاش می شود تا از قالب های مختلف رسانه ای استفاده شود، تا طلاب با شناخت كامل از اين صنعت و نیز فرصت‌ها و آسيب ها فراروي آن، به بهترین نحو بتوانند، وظیفه الهی تبیین معارف ناب الهی را پیگیری نمایند.

  وی افزود: رشته ارتباطات از ظرفیت هاي خود اشتغالی برخوردار بوده، طلاب با تسلط به ابزارهای ارتباطی مي‌توانند زمينه‌هاي فعاليت خود را در سطوح مختلف رسانه‌اي تعريف و تعقيب کنند.

 وی با بیان اینکه رشته ارتباطات یکی از رشته های مصوب جامعه المصطفی العالمیه به شمار می رود و مجوز وزارت علوم، تحقیقات و فناوری را کسب نموده است، خاطرنشان کرد: این رشته در قالب مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا تعریف و در طرح تحول نظام آموزش لحاظ شده است که اکنون پذیرش طلاب خواهر در مقطع کارشناسی در رشته معارف اسلامی با گرایش ارتباطات صورت می گیرد.

 عضو هیئت علمی گروه فلسفه و کلام مجتمع آموزش عالی بنت الهدی یادآور شد: در طرح تحول جدید برای این رشته 6 گرایش در مقطع دکترا و چهار گرایش در مقطع کارشناسی ارشد در نظر گرفته شده که کارآمدی این رشته را نشان می دهد.

 حجت الاسلام ارجمند فر در پایان به چشم انداز های رشته ارتباطات اشاره نمود و اظهار داشت: طلاب و دانشجویان با تحصيل در اين رشته قادر خواهند بود در آینده در سمت هاي مدیریت فرهنگی، مدیریت ارتباطات و مديريت رسانه ای ورودی قوی داشته باشند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha