جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بازدید مسئولان مجتمع آموزش عالی المصطفی آشتیان از نمایندگی اصفهان

رئیس جامعة المصطفی واحد آشتیان و هیئت همراه به منظور بهره گیری از تجارب و ظرفیت ها، از مجتمع آموزش عالی المصطفی در اصفهان بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، رئیس جامعة المصطفی واحد آشتیان و هیئت همراه ضمن بازدید از کتابخانه، بخش های آموزشی(گروه ها، کلاس ها، آزمایشگاه و...) و معاونت های مجتمع تخصصی بنت المصطفی و مرکز زبان فارسی و معارف اسلامی و نیز سالن ورزشی و ...،  در جلسه معاونین و شورای مجتمع شرکت نمودند.

 حجت الاسلام والمسلمین ملکی، رئیس جامعة المصطفی نمایندگی اصفهان در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از حضور میهمانان، گزارشی از وضعیت و توفیقات مجتمع آموزش عالی المصطفی واحد اصفهان در عرصه های مختلف ارائه داد و اظهار امیدواری کرد: این جلسات در سطح خرد و کلان توسعه یافته و موجب توان افزایی مضاعف گردد.

وی افزود: اهداف و ماموریت های سازمانی مشابه و مشترک بین دو مجموعه جامعة المصطفی آشتیان و اصفهان ظرفیت های بالقوه ای جهت همکاری ها و مشارکت های علمی، پژوهشی و فرهنگی فراهم کرده است.

حجت الاسلام رستگاری فرد، رئیس جامعة المصطفی واحد آشتیان نیز در ادامه این دیدار ضمن تشکر از حسن مهمان نوازی نمایندگی اصفهان با تأکید بر ارتباط دوسویه و تعامل دو مجموعه در تمام عرصه ها اظهار داشت :هدف از این سفر بهره گیری و الگو گیری از طرح های موفق نمایندگی اصفهان است، چرا که استفاده از تجارب مراکز همسوی موفق و کار جهادی و شبانه روزی از مهمترین لوازم رشد و ترقی یک مجموعه به شمار می رود.

لازم به ذکر است، در جریان این بازدید، معاونان و روسای ادارات و اساتید دو مجموعه با برگزاری نشست های تخصصی، زمینه و شیوه های ارتقای تعامل و همکاری را بررسی کردند که مسائل مطروحه در جلسه شورای نمایندگی به صورت اجمالی جمع بندی گردید و مقرر شد تا مفاد این جلسات  به صورت  تفاهم نامه دو جانبه  مورد توافق طرفین قرار گیرد.

 استفاده از ظرفیت های  مطالعاتی، برگزاری دوره های کوتاه مدت، برگزاری دوره های آموزش مکالمه عربی مشترک، استفاده از ظرفیت های کتابخانه ای مشترک، استفاده از امکانات سیاحتی و زیارتی، تعامل فعال و جدی در همایش ها و جشنواره ها، استفاده از ظرفیت های  اردوگاهی برای طلاب از مهمترین توافقات اولیه این تفاهم نامه به شمار می رود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha