پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
طلاق

حوزه/ بدحجابی و بی حجابی نه تنها برای خود فرد، بلکه برای دیگران هم تبعاتی را به دنبال دارد که گاهی ممکن است سبب فروپاشی یک زندگی شده و سرانجام به طلاق ختم شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، خانم دکتر فاطمه محمد بیگی، عصر امروز در جمع بانوان منتخب استان قزوین که در سالن اجتماعات نمایشگاه بین المللی استان برگزارشد، گفت: دین اسلام به رعایت حجاب بسیار تاکید دارد و رعایت آن از سوی زنان و مردان توصیه شده است، اما تلاش دشمنان از راه های مختلف کمرنگ کردن حجاب و اعتقادات در بین جوانان و نوجوانان است، دشمنانی که سالهاست به دنبال ضربه زدن هستند تا به اهداف خود برسند.

دبیر بنیاد عفاف و حجاب استان قزوین گفت: بدحجابی و بی حجابی نه تنها برای خود فرد، بلکه برای دیگران هم تبعاتی را به دنبال دارد که گاهی ممکن است سبب فروپاشی یک زندگی شده و سرانجام به طلاق ختم شود.

استاد دانشگاه بیان کرد: دشمنان اسلام، با حیله و نیرنگ در تلاشند تا با ترویج بی حجابی، اصول اسلام و اعتقادات مردم را  بی اهمیت جلوه داده و بنیان خانواده و جامعه را به سستی بکشانند.

خانم محمد بیگی با بیان اینکه اشاعه فرهنگ بدحجابی و بی بندوباری یکی از توطئه‌های اصلی استکبار در عصر حاضر است، افزود: دشمنان برای رسیدن به مطامع سیاسی خویش، حیای عمومی و امنیت اخلاقی جامعه اسلامی ایران را هدف قرار داده اند.

دبیر بنیاد عفاف و حجاب استان قزوین خاطرنشان کرد: یکی از مهم ترین اقدامات در مسیر مقابله با این ترفند دشمنان، انجام فعالیت های فرهنگی و آگاهی بخشی به خانواده ها و جامعه است.

وی اظهار کرد: شیرزنان ما در زمان جنگ تحمیلی نمونه ای بارز زنان محجبه ای هستند که با حفظ حجاب سنگین تریم مسئولیت های اجتماعی را بردوش گرفته و با موفقیت انجام دادند.

خانم محمد بیگی تصریح کرد: حجاب زن ایرانی عفت اوست و جایگاه او در اسلام بسیار والا و ارزشمند است. هویت زن هویت جامعه است و در واقع ارزش گذاشتن به کمالات و خدمات بی پایان زن ارزش نهادن به همه جامعه است.

برپایه این گزارش، در حاشیه این برنامه نمایشگاه حجاب و عفاف با عنوان «دُرماندگار» بر پاشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha