پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام والمسلمین جلالی-امام جمعه فریدونکنار

حجت‌الاسلام والمسلمین جلالی با اشاره به این که متأسفانه برخی قوانین دست و پاگیر در ادارات و نهادهای دولتی موجب سردرگمی و نارضایتی مردم را فراهم کرده است، گفت: باید تا حد ممکن قوانین دست و پاگیر از سیستم اداری کشور حذف شود تا مسیر رفع مشکلات مردم هموارتر شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود جلالی، نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران امروز در دیدار جمعی از مسؤولان شهرستان فریدونکنار خدمت به مردم را یکی از مهم ترین وظایف مسؤولان در نظام اسلامی دانست و گفت: همه مدیران و مسؤولان کشور باید از ظرفیت های موجود به منظور خدمت به مردم بهره گیرند.

نایب رئیس شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که مسؤولان باید در همه امور خداوند را ناظر بر اعمال خود بدانند، خاطرنشان کرد: عمل مدیران و مسؤولان کشور باید گره از گرفتاری ها و مشکلات جامعه باز کند.

امام جمعه شهرستان فریدونکنار در ادامه سخنان خود با تأکید براین که مسؤولیت ها نباید موجب غرور و تکبر مدیران در نظام اسلامی شود، تصریح کرد: مسؤولیت ها تنها امانتی برای خدمت بی منت به مردم است.

حجت الاسلام والمسلمین جلالی با بیان این که نباید به گونه ای عمل کرد که مردم از ادارات و نهادهای دولتی ناراضی باشند، خاطرنشان کرد: این مردم حق بزرگی بر انقلاب و نظام اسلامی دارند و باید از همه ظرفیت ها برای رفع مشکلات مردم استفاده شود.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که متأسفانه برخی قوانین دست و پاگیر در ادارات و نهادهای دولتی موجب سردرگمی و نارضایتی مردم را فراهم کرده است، افزود: باید تا حد ممکن قوانین دست و پاگیر از سیستم اداری کشور حذف شود تا مسیر رفع مشکلات مردم هموارتر شود.

نایب رئیس شورای حوزه علمیه مازندران بر ضرورت پرهیز از پارتی بازی و باند بازی در ادارات تأکید کرد و گفت: معیار انتخاب افراد و همین اجرای برنامه ها در ادارات و سیستم دولتی کشورمان باید بر مبنای شایسته سالاری باشد.

حجت الاسلام والمسلمین جلالی با بیان این که حمایت از محرومان و مظلومان باید در اولویت برنامه های مسؤولان اجرایی کشور قرار گیرد، افزود: سیره و شیوه مدیریت امام علی(ع) در اداره حکومت باید الگوی مدیران و مسؤولان کشور قرار گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که امروز کشورمان در مسائل اقتصادی با مشکلاتی مواجه است که مسؤولان باید در این خصوص تدبیر کنند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر یکی از مهم ترین مطالبات و خواسته های مردم از مسؤولان رفع مشکلات اقتصادی است.

نایب رئیس شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که کشورمان از ظرفیت های بسیار بالایی برخوردار است که متأسفانه از همه آنها استفاده نمی شود، تصریح کرد: مسؤولان باید از این ظرفیت داخلی و بومی برای رفع مشکلات بهره گیرند.

حجت الاسلام والمسلمین جلالی با تأکید براین که کشور را نمی توان با وعده های نسیه و دروغین چند کشور اروپایی اداره کرد، گفت: امروز وقت آن رسیده مسؤولان کشور به خود آیند و برای حل مشکلات مردم تنها از توانمندی های بومی استفاده کنند.

نایب رئیس شورای حوزه علمیه مازندران، توجه به سیاست های اقتصاد مقاومتی را یکی از بهترین راه های مقابله با هجمه های اقتصادی دشمنان عنوان کرد و افزود: با اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی به راحتی می توان تحریم های دشمن را بی اثر کرد. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha