پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
بینش مطهر

حوزه/مسئول آموزش و توانمندسازی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی خراسان جنوبی از ثبت نام بیش از ۱۷۰ نفر در دوره تربیت معلم ومربی بینش مطهر استان خبر داد وگفت: این دوره در دو شهر بیرجند و قاین برگزار می شود.

محمد امین کریمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با بیان این که اولین دوره تربیت معلم و مربی «بینش مطهر» در خراسان جنوبی ثبت نام آن به پایان رسیده و از فردا شاهد برگزاری کلاس ها خواهیم بود، اظهار داشت: فراگیران هفته ای یک ساعت کلاس آموزش و یک ساعت مباحثه خواهند داشت.

وی با بیان اینکه این دوره در 12 جلسه برگزار خواهد شد، افزود: در این دوره، کتاب های آزادی انسان، خدا در زندگی انسان، آزادی بندگی و بینش و رفتار قرآنی و بینش مطهر تدریس خواهد شد.

مسئول آموزش و توانمندسازی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی خراسان جنوبی اظهارکرد: تعداد 170 نفر خواهر و برادر طلبه و دانشجو در این دوره ثبت نام کردند که از این تعداد 100 نفر در بیرجند و 70 نفر در قاین آموزش خواهند دید.

کریمی با بیان اینکه طی دیداری که پیش از برگزاری دوره با نماینده ولی فقیه در استان داشتیم، ایشان بر استفاده و بکارگیری نیروهای توانمند بومی استان به عنوان مربی و استاد دوره تاکید داشتند، گفت: در همین راستا 15 نفر از اساتید حوزه و دانشگاه استان به عنوان استاد انتخاب شدند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha