پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
صفایی بوشهری

حوزه/ در پی بروز بحران آب در مناطقی از استان بوشهر، نماینده ولی فقیه در استان از طرح های آبرسانی شهرستان دشتستان بازدید و به بررسی مشکل کمبود آب پرداخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، در پی بروز بحران آب در مناطقی از استان بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان، امروز به همراه مدیران حوزه آب استان، با حضور در مناطق آبپخش، سعدآباد، وحدتیه و برازجان، ضمن بازدید از طرح های آبرسانی شهرستان دشتستان، به بررسی میدانی مشکل کمبود آب در این مناطق پرداخت.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر در این سفر کمبود آب را یک بحران تاریخی در استان عنوان کرد و افزود: از سال ها پیش پیشنهاد تنظیم سند تامین آب استان طراحی شده؛ اما به علت های مختلف اجرایی نشده است.

وی از مسئولان استان درخواست کرد در کنار طرح های میان مدت و دراز مدت، طرح های فوری تامین آب آشامیدنی مانند حفاری چاه ها، تقسیم عادلانه آب و آبرسانی با تانکر را اجرایی کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: آب یکی از خواسته ها و مطالبات به حق مردم است و مسئولان با تلاش و کار جهادی در خدمت مردم باشند تا مشکل مردم دشتستان حل شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha