شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سانحه تصادف

حوزه/ حوزه علمیه استان کردستان در پی سانحه دلخراش نیمه شب گذشته در شهر سنندج و فوت تعداد از هموطنان، در پیام تسلیتی، با مردم عزادار سنندج ابراز همدردی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حوزه علمیه استان کردستان در پی حادثه دلخراش تصادف دستگاه اتوبوس مسافربری و تانکر حامل مواد سوختی و فوت تعدادی از هم استانی ها، پیام تسلیتی صادر کرد.

حوزه علمیه استان کردستان در این پیام تسلیت آورده است:

انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت جمعی از شهروندان و هم استانی هایمان در حادثه تصادف نیمه شب گذشته باعث تاسف و تاثر همگان به ویژه طلاب، روحانیون و حوزویان این استان گردید.

بی شک حادثه ای که نیمه شب دیروز روی داد، دل بسیاری از شهروندان این استان را به درد آورد، حادثه ای در که در نوع خود بسیار غم انگیز و دردناک بود.

حوزه علمیه استان کردستان خود را همانند سایر اقشار استان، عزادار این حادثه دلخراش برای شهروندان سنندجی می داند و از درگاه ایزد منان برای درگذشتگان این حادثه اسفبار غفران الهی و برای بازماندگان این حادثه ناگوار صبر و شکیبایی طلب می کند.

گفتنی است، در حادثه نیمه شب گذشته یک دستگاه اتوبوس مربوط به تعاونی دیدار سیر با 11 مسافر به مقصد تهران از ترمینال سنندج خارج می‌شود که حدود ساعت 20 دقیقه بامداد و پس از سوارکردن 3 مسافر دیگر در بلوار دکتر حسینی، یک تانکر سوخت با آن برخورد می‌کند که همزمان با انفجار تانکر، اتوبوس نیز دچار حریق می‌شود.

در این سانحه دلخراش علاوه بر تانکر سوخت و اتوبوس، یک دستگاه پراید و یک دستگاه وانت نیز دچار حریق شده و کاملا در آتش سوختند و عده ای از هموطنان عزیز نیز کشته و مجروح شدند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha