جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کمک مالی ۱۲۵۰ یورویی جامعه اسلامی به «بانک غذا» در ایرلند شمالی

حوزه/ جامعه اسلامی درشهر دری در ایرلند شمالی با جمع آوری ۱۲۵۰ یورو اقدام به فعال سازی «بانک غذا» برای نیازمندان کردند. کمک های مالی این کمپین در ماه رمضان و از میان روزه داران جمع آوری شده است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از derryjournal، جامعه مسلمانان در شهر دری واقع در ایرلند شمالی با جمع آوری 1 هزار و 250 یورو اقدام به فعال سازی «بانک غذا» برای کمک به فقرا و نیازمندان کردند. کمک های مالی این کمپین از طریق یک مراسم خیریه که برای روزه داران در 8 ژوئن برگزار شده بود، جمع آوری گردید.

یک سخنگوی جامعه اسلامی در این باره گفت: این دومین باری است که اعضای اجتماع مسلمانان این شهر با همکاری ساکنان محلی در ماه مبارک رمضان در این عمل خیریه مشارکت دارند. در طول ماه مبارک رمضان مسلمانان سرتاسر جهان از سحر تا غروب خورشید را روزه می گیرند تا به فکر کسانی باشند که توان مالی کمتری دارا هستند و تقریبا نیمی از این پول توسط روزه داران جمع آوری شده است.

وی افزود: ما به ویژه تحت تاثیر کمک های اهدایی سخاوتمندانه خانواده های سوریه ای و دانش آموزان مدارس قرار گرفتیم که برای این کار قلک هایشان را شکسته بودند.

این سخنگوی مسجد در ادامه گفت: انجمن اسلامی شمال غرب از همه کسانی که برای انجام موفقیت آمیز این رویداد مشارکت داشته اند تشکر و قدردانی به عمل می آورد. ما امیدواریم سال آینده نیز بتوانیم کمپین های مشابهی برگزار کنیم و هدف مان این است که در سال های آینده کمک های بیشتری نسبت به امسال جمع آوری کنیم.

گفتنی است «بانک غذایی» یک انبار نگهداری مواد غذایی برای مردم شهر است که در مواقع بحرانی و به ویژه برای کسانی که توانایی مالی خرید مواد غذایی را نداشته باشند مورد استفاده قرار می گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha