پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
پلیس انگلستان درباره سفرهای حج تقلبی به مسلمانان هشدار داد

حوزه/ در بیانیه رسمی پلیس انگلستان، به مسلمانان بریتانیا که قصد رفتن به سفر حج را دارند، درباره وجود آژانس های مسافرتی تقلبی ارائه دهند سفر حج هشدار داده شده و توصیه هایی در این زمینه ارائه گشت.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از aboutislam، در یک بیانیه رسمی در 9 جولای، پلیس نوتینگهام شایر در انگلستان، به مسلمانان بریتانیایی درباره به وجود آمدن آژانس های مسافرتی تقلبی ارائه دهنده سفر حج هشدار داد.

به گفته اداره پلیس شمار قابل توجهی از مسلمانانی که بسته های تور مسافرتی حج را برای خود و خانواده هایشان خریداری کرده اند؛ در دام کلاه برداران افتاده اند و به همین سبب نیز نیروهای پلیس ضمن ارائه مشاوره هایی از مسلمانان خواسته اند دقت بیشتری در انتخاب آژانس مسافرتی به کار بگیرند.

در بخشی از این بیانیه آمده است: پیش از خرید بلیط یا شرکت در تورهای مسافرتی حج، تحقیقات همه جانبه ای درباره آژانس مسافرتی و سرپرست تور گردشگری انجام دهید. به علاوه توصیه از طرف یک دوست یا یک عضو خانواده، اصالت آژانس را تضمین نمی کند. برای حل این مسئله با انجام جستجوی آن لاین درباره بسته های مسافرتی، آژانس و خط هوایی مربوطه، نظر دیگران را درباره خدمات این مراکز جویا شوید تا از اصالت آن ها اطمینان حاصل کرده باشید.

در ادامه بیانیه ادامه پلیس انگلیس آمده: مطمئن شوید که آژانس مسافرتی عضو یک سازمان یا انجمن شناخته شده مانند انجمن آژانس های مسافرتی بریتانیا باشد.

در پایان از مسلمانانی که قربانی کلاهبرداران شده اند، خواسته شده به مقامات مربوطه مراجعه کرده و اقدام به شکایت کنند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha