جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام ناصر شکریان - مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران

حوزه/ حجت الاسلام شکریان با بیان این که حضور مبلغان دینی در مناطق آسیب پذیر بهترین راه برای کاهش آسیب های اجتماعی و فرهنگی است، گفت: خوشبختانه حضور پررنگ گروه های تبلیغی با محوریت طلاب جوان آثار و برکات مطلوبی در مناطق استقرار آنها از لحاظ دینی و فرهنگی داشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران امروز در بازدید از فعالیت های گروه های تبلیغی در غرب استان، با مهم ارزیابی کردن تلاش های خودجوش گروه های تبلیغی در استان، آن را نوعی مجاهدت در راه خدا عنوان کرد.

وی با بیان این که طلاب جوان بدون هیچ توقعی و دور از خانه و کاشانه خود برای تبلیغ دین و مقابله با آسیب های اجتماعی هجرت می کنند، افزود: این حرکت طلاب جوان، تجلی رهنمود «آتش به اختیار» مقام معظم رهبری است.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران با اشاره به این که تبلیغ دین در شرایط امروز جامعه کار بسیار سخت و مشکلی است، خاطرنشان کرد: کسانی که در این مسیر پر فراز و نشیب قدم می گذارند افرادی پرتلاش هستند.

حجت الاسلام شکریان با بیان این که امروز شبکه های اجتماعی و ماهواره ای به صورت شبانه روزی علیه دین و اعتقادات ما تبلیغ می کنند، تصریح کرد: همین گستردگی ارتباطات جمعی و ابزارهای تبلیغی، وظیفه و تکلیف مبلغان را بسیار سنگین تر کرده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که امروز دین و معنویت در جامعه مظلوم است، خاطرنشان کرد: متأسفانه نفوذ هجمه های فرهنگی دشمن در جامعه اسلامی موجب کمرنگ شدن برخی باورهای دینی و اعتقادی مردم شده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که یکی از مهم ترین وظایف امروز مبلغان و روحانیان تقویت معارف دینی و الهی در جامعه است، تصریح کرد: در یک جامعه اسلامی نباید شاهد مظلومیت ارزش های دینی و معنوی در میان مردم باشیم.

حجت الاسلام شکریان با تأکید براین که امروز دشمن لحظه ای بیکار ننشسته، بلکه از همه توان خود در جهت ضربه زدن به دین و اعتقادات مردم استفاده می کند، افزود: ما باید با ترویج مبانی و معارف دینی با این توطئه دشمن مقابله کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که نباید بگذاریم ارزش های معنوی در جامعه کمرنگ شود، گفت: تقویت ارزش های دینی و معنوی در جامعه مانع از نفوذ و سلطه دشمنان و بدخواهان انقلاب در کشورمان خواهد شد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید تا ارزش های دینی و معنوی در این کشور حاکم شود، خاطرنشان کرد: امروز گسترش این ارزش های اصیل دینی در جامعه وظیفه مبلغان دینی و روحانیت با بصیرت و انقلابی است.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با ابراز نگرانی از گسترش آسیب های فرهنگی و اجتماعی در جامعه بر ضرورت وحدت و همبستگی بیشتر دستگاه های فرهنگی و دینی به منظور مقابله با رشد این آسیب ها در جامعه تأکید کرد.

حجت الاسلام شکریان با بیان این که حضور مبلغان دینی در مناطق آسیب پذیر بهترین راه برای کاهش آسیب های اجتماعی و فرهنگی است، گفت: خوشبختانه حضور پررنگ گروه های تبلیغی با محوریت طلاب جوان آثار و برکات مطلوبی در مناطق استقرار آنها از لحاظ دینی و فرهنگی داشته است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران بر ضرورت حمایت ویژه از گروه های تبلیغی در مناطق آسیب پذیر به ویژه ساحلی و جنگلی استان تأکید کرد و افزود: باید حضور این گروه های تبلیغی جوان در این مناطق مستمر و ملموس تر باشد.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha