پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مصاحبه علمی

مدیر داخلی مدرسه علمیه فیضیه مازندران از مصاحبه علمی قبول شدگان مرحله نخست در رشته تخصصی حقوق و قضای اسلامی این مدرسه علمیه خبر داد.

حجت الاسلام گلی کریم، مدیر داخلی مدرسه علمیه فیضیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مازندران، از مصاحبه علمی قبول شدکان مرحله نخست در رشته تخصصی حقوق و قضای اسلامی این مدرسه خبر داد.

وی از پذیرفتنه شدگان 52 نفر از شرکت کنندگان در آزمون ورودی رشته تخصصی حقوق و قضای اسلامی مدرسه علمیه فیضیه مازندران خبر داد و افزود: اسامی این افراد در پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه آموزشی پژوهشی حقوق و قضای اسلامی درج شده است.

حجت الاسلام گلی کریمی با بیان این که امسال برای نخستین بار مدرسه علمیه فیضیه مازندران در رشته تخصصی حقوق و قضای اسلامی پذیرش طلبه خواهد داشت، ظرفیت این مدرسه برای سال تحصیلی جدید را 20 نفر اعلام کرد.

مدیر داخلی مدرسه علمیه فیضیه مازندران خاطرنشان کرد: پذیرفته شدگان اولیه این رشته می توانند از 24 تا 28 تیر ماه به منظور انجام مصاحبه علمی از ساعت 16 الی 20 در مدرسه علمیه فیضیه مازندران حضور داشته باشند.

وی با بیان این که پذیرفته شدگان نهایی رشته تخصصی حقوق و قضای اسلامی از سال تحصیلی جدید در سطح دو می توانند فعالیت علمی خود را در مدرسه علمیه فیضیه مازندران آغاز کنند، بیان داشت: این مدرسه علمیه از ظرفیت بالای اساتید مجرب و سطح بالایی برای این رشته تخصصی برخوردار است.

حجت الاسلام گلی کریمی با اشاره به استقبال طلاب از تحصیل در رشته های تخصصی افزود: تقویت و توسعه این رشته های تخصصی در دستور کار مدارس علمیه قرار دارد.

مدیر داخلی مدرسه علمیه فیضیه مازندران در بخش دیگری از سخنان خود همچنین به برگزاری نهمین اردوی علمی آموزشی حوزه های علمیه کشور به میزبانی این مدرسه اشاره کرد و گفت: در حال حاضر 450 طلبه از سراسر کشور در این اردوی علمی حضور دارند.

وی با بیان این که در این این اردوی 44 روزه برنامه های متنوع علمی، آموزشی، پژوهشی، اخلاقی و اردویی در نظر گرفته شده، افزود: این اردو در دو نیم سال برنامه ریزی شد که نیم سال اول با برگزاری آزمون پایانی از طلاب به پایان رسیده و نیم سال دوم نیز آغاز شده است.

حجت الاسلام گلی کریمی با اشاره به این که برگزاری اردوی تابستانه از جمله اقدامات ماندگار مرحوم آیت الله فاضل استرآبادی است، خاطرنشان کرد: ایشان در دوران حیات خود همواره بر ضرورت برنامه ریزی علمی و اخلاقی در فصل تابستان برای طلاب تأکید داشتند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha