جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نعمت زاده

حوزه/ امام جمعه مرند گفت: هر دستگاه و فرد متناسب با شرایط و اختیارات می تواند در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب اقدام موثری داشته باشد، روحانیون و مبلغین نیز در این زمینه، نقش موثری دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین علی نعمت زاده، امام جمعه مرند، روز چهارشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان مرند به مناسبت هفته عفاف و حجاب تاکید کرد: فرهنگ نباید درگیر مسائل سیاسی شود، در این صورت آسیب خواهیم دید، باید تعامل و تأمل بین دستگاه های اداری در اجرای برنامه های فرهنگی بیشتر شود.

امام جمعه مرند، فرهنگ عفاف و حجاب را از جمله عرصه های آتش به اختیار دانست و ابراز داشت: هر دستگاه و فرد متناسب با شرایط و اختیارات می تواند در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب اقدام موثری داشته باشد، روحانیون و منبری ها نیز در این زمینه، نقش موثری دارند.

وی همچنین بر ضرورت برخورد با آسیب های اجتماعی اظهار داشت: مقابله و پیشگیری از آسیب های اجتماعی کار یک دستگاه نیست، بلکه باید تمامی دستگاه های اداری وارد میدان شوند.

عضو حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی افزود: ابعاد مختلف آسیب های اجتماعی باید با حضورکارشناسان در سطح شهر بررسی شده و راهکارهای آن ارائه شود، اقدامات صورت گرفته نیز آسیب شناسی و بازنگری شود.

حجت الاسلام والمسلمین نعمت زاده برخورد قضایی با آسیب های اجتماعی را آخرین راهکار دانست و عنوان کرد: باید با فرهنگ سازی و تبلیغ و تبیین راهکارهای فرهنگی در سطح شهر، نسبت به پیشگیری از آسیب های اجتماعی و فرهنگی اقدام کرد.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha