جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
پیام تسلیت حوزه علمیه فارس

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان فارس، در پیامی با تسلیت ارتحال آیت الله حاج شیخ محمدرضا حدائق، اعلام کرد: به مناسبت ارتحال این عالم ربانی، حوزه علمیه استان فارس سه روز تعطیل می باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین احمد عابدی، مدیر حوزه علمیه استان فارس، در پیامی با تسلیت ارتحال ایت الله حاج شیخ محمدرضا حدائق، اعلام کرد: به مناسبت ارتحال این عالم ربانی، حوزه علمیه استان فارس سه روز تعطیل می باشد.

در پیام تسلیت مدیر حوزه علمیه استان فارس آمده است: خبر ارتحال عالم ربانی، عارف وارسته، مهذب قلوب، میراث علم و عمل حضرت آیت ا.. شیخ محمدرضا حدائق موجب تاثر و تالم گردید.

آیت‌الله حدائق به حق مظهر اسماء و صفات  الهی میان مردم بودند و حیات و ممات این عالمان، تجلی ارزش ها و یادآور آثار دینی و الهی است. عالمانی که نفس زکیه آن ها پیوسته مایه سربلندی و افتخار برای حوزه های علمیه درگذشته و حال بوده اند.

مدیریت حوزه علمیه استان فارس این مصیبت مولمه را به محضر عصاره عالم هستی، امام عصر(عجل ا.. تعالی فرجه الشریف)، مقام معظم رهبری حضرت آیت ا.. خامنه ای (دام ظله العالی)، علماء، اساتید، طلاب مدارس علمیه و امت عالم دوست استان فارس و بیت معظم آن مرحوم به ویژه حضرت حجت الاسلام والمسلمین آقای شیخ علیرضا حدائق و دیگر علماء از این بیت شریف تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن فقید سعید، علو درجات و رحمت و غفران الهی و برای همه بازماندگان صبر جمیل و اجز جزیل مسئلت می نماید و به این مناسبت جهت برقراری سوگواری و مراسم تشییع ، مدارس علمیه استان فارس به مدت سه روز تعطیل می باشد.

لازم است در قدرشناسی از تجسم عینی صداقت در گفتار و عمل و آیینه تمام نمای خوبی ها و کرامت های آن عالم جلیل القدر، علماء، اساتید و طلاب و شاگردان در تشییع و تدفین و دیگر مراسم آن فاضل صمدانی شرکتی چشمگیر و متناسب با مقام والای آن عالم بزرگوار را به منصه ظهور بگذارند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha