جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
بازدید

حوزه/ مسئول مرکز امور صیانتی حوزه های علمیه کشور در سفر یک روزه به قزوین، از فعالیت های رسانه ای حوزه استان و خبرگزاری حوزه در قزوین بازدید کرد و در جریان فعالیت های رسانه ای حوزه استان قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی فاضل در بازدید از فعالیت های رسانه ای روابط عمومی حوزه قزوین و نمایندگی خبرگزاری حوزه در استان، ضمن قدردانی از تلاش های ارزشمند خبرگزاری حوزه، به اهمیت علم آموزی در جامعه اسلامی اشاره کرد و گفت: پیشرفت علم در عرصه های مختلف، دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی را به وحشت انداخته است.

مسئول مرکز امور صیانتی حوزه های علمیه کشور افزود: هر چه حوزه های علمیه، دانشگاه ها و مراکز علمی به سوی تولید علم و رشد علمی حرکت کنند، ضربه محکم تری به دشمنان وارد خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه روحانیت تاثیر بسیاری بر جامعه دارد و دشمن این را فهمیده است، بیان کرد: دشمن می‌داند اگر بتواند اقتدار روحانیت را بشکند، به اهداف خود دست خواهد یافت، به همین دلیل برای طلاب مدارس علمیه برنامه‌ریزی می‌کند و اساتید مدارس وظیفه دارند نسبت به امور اخلاقی طلاب دقت داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین فاضل همچنین از تولیدات تلویزیونی حوزه علمیه قزوین بازدید و برنامه سازی در حوزه رسانه را کاری ارزشمند دانست.

                             

تولید آثار تلویزیونی در حوزه قزوین

حجت الاسلام عباس افشار، مدیر روابط عمومی و رسانه ای حوزه علمیه قزوین نیز با ارائه گزارشی از فعالیت ها، بیان کرد: حوزه علمیه قزوین از سال 95 در زمینه های مرتبط با حوزه و روحانیت به تولید آثار تلویزیونی اقدام کرده است.

وی با اشاره به این که تیم رسانه ای حوزه علمیه قزوین آمادگی برنامه سازی با موضوع صیانت از حوزه های علمیه را دارد، افزود: در حوزه برنامه سازی، حوزه علمیه قزوین نسبت به سایر استان ها پیشتاز است و توانسته علاوه بر اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای حوزوی از طریق خبرگزاری رسمی حوزه، فیلم های مستند تلویزیونی فاخر را تولید و از شبکه استانی مرکز قزوین پخش کند.

حجت الاسلام افشار عنوان کرد: حوزه علمیه قزوین از حوزه های مهم و تاثیر گذار در نظام مقدس جمهوری اسلامی است و بسیاری از شخصیت ها و فرهیختگان از مدارس این استان برخاسته اند، لذا اگر منابعی در این جهت از سوی مرکز مدیریت حوزه های علمیه کشور تامین شود، می توانیم برای معرفی آنان آثار فاخر و ارزشمندی تولید کنیم.

انتهای پیام

                              

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha