جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
گرجی

حوزه/ حجت الاسلام گرجی با بیان اینکه دشمن در دوجبهه فرهنگی و اقصادی با نظام اسلامی مبارزه می کند، گفت: اتحاد همه جانبه ملت با یکدیگر شرط لازم برای پیروزی در نبرد اقتصادی در برابر دشمن است

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام مهدی گرجی، عصر امروز در در همایش «عفاف و حجاب» که با شعار صیانت از حریم خانواده و راه شهدا، در میدان امام(ره) برگزار شد، اظهار کرد: امروز نشانه های نبرد همه جانبه اقتصادی دشمن با نظام اسلامی ایران را می بینیم.

وی با بیان اینکه دشمن سال های سال است پس از مایوس شدن از پیروزی در نبرد نظامی به سراغ، نبرد فرهنگی علیه ایران اسلامی آمده، گفت: در نبرد فرهنگی دشمن زنان، دختران جوان و جوانان را مورد هجوم و آماج خود قرار داده است.

مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در استان اصفهان تصریح کرد: افزایش قیمت ها در بازار و نوسنات اقتصادی در ماه های اخیر نشان های بارز نبرد اقتصادی دشمن است که تنها راه مقابله با آن اتحاد بیش از پیش است.

وی متذکر شد: در نبرد اقتصادی دشمن چنانچه مراقبت نکنیم، اتحاد نداشته باشیم و اتکا به توان داخلی نکنیم، قافیه را سخت می بازیم، بازاریان و کاسبان در این جبهه به یاری مردم بیایند.

حجت الاسلام گرجی عنوان کرد:در نبرد اقتصادی باید محکم ایستاد و مقاومت کرد، به تعبیر فرمایش حضرت امیرالمومنین(ع) چنانچه شمشیرهای ما کوتاه هست باید قدم ها را بلند برداریم.

وی افزود: ثروتمندان عاشق شهدا به میدان نبرد اقتصادی با دشمن بیایند و به مردم خود نفس تازه دهند و در این میدان محکم بیاستند که قطعا پیروزی نزدیک  است.

استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: نبرد دومی که دشمن در حال مبارزه با نظام اسلامی است، نبرد فرهنگی است که سال ها است آغاز شده است، دراین جبهه جوانان و زنان و دختران مورد هدف قرار گرفته اند.

وی تاکید کرد: در نبرد فرهنگی باید بدانیم که  خواسته دشمن این است که ملت ایران را پرخاشگری، تندخویی و چه بسا وحشی به جهان معرفی کند، اما مادران، جوانان و مسئولان ما باید هوشیار باشند و عالمانه حرکت کنند.

مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در استان اصفهان عنوان کرد: در میدان نبرد فرهنگی با پرخاشگری و ناسرایی گویی تنها، نمی توان راه به جایی برد، باید از همان راهی که دشمن وارد شده است ما نیز علیه او اقدام کنیم.

وی در پایان اذعان کرد: در نبرد فرهنگی باید محترمانه، شجاعانه، عالمانه وارد شویم. خواهران جوان و خانواده شهدا و مادران جامعه، حکیمانه و مودبانه، اندیشمندانه و دلسوزانه وارد شوند، کلامتان بوی نفس شهیدان را بدهد که به جان جوانان بنشیند و اثرگذار باشد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha