شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آیت الله طه محمدی

نماینده ولی فقیه در همدان با اشاره به این که مدیرانی که درد و نیاز مردم را درک کنند کمتر وجود دارند، گفت: بعضی از افراد تازه به دوران رسیده مشکلات فراوانی برای کشور ایجاد کرده اند و باید از این افراد دوری کرد و جایگاهی نیز به آنها سپرده نشود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی، شب گذشته در دیدار با مدیران استان همدان، با اشاره به مشکلات اقتصادی مردم، گفت: افرادی که باعث این مشکلات شده اند در همین کشور زندگی می کنند.

عضو خبرگان رهبری افزود: امروز نباید فقط به این موضوع پافشاری کرد که دولت مقصر اصلی این ماجرا است، بلکه مردم نیز در این شرایط وظیفه ای دارند که متاسفانه فراموش شده است. اگر هر یک از ما به عملکرد خودمان نگاه کنیم خواهیم گفت که تمام کار های ما صحیح و بدون اشتباه بوده است. واقعیت این است که ما به فکر مسائل شخصی خودمان و تقسیم غنایم هستیم.

نماینده ولی فقیه در همدان با اشاره به این که مدیرانی که درد و نیاز مردم را درک کنند کمتر وجود دارند، ادامه داد: بعضی از افراد تازه به دوران رسیده مشکلات فراوانی برای کشور ایجاد کرده اند و باید از این افراد دوری کرد و جایگاهی نیز به آنها سپرده نشود.

وی به لزوم همکاری و همدلی در کشور اشاره کرد و گفت: ایمان دارای 10 درجه است و درجات افراد با یکدیگر متفاوت است، اما وظیفه افراد با درجات بالاتر آن است که با تمام توان دست افراد پایین تر گرفته و به پیشرفت آن ها کمک کنند.

آیت الله طه محمدی در پایان گفت: اختلاس ها، دزدی ها و پاداش های نجومی که در این چند سال اتفاق افتاده است، نیازمند برخورد جدی است و باید جلوی وقوع دوباره آنها را گرفت.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha