جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جامعه الزهرا

حوزه/ نمایشگاه پایان دوره تربیت مربی کودک و نوجوان با ارائه کتاب های داستان تألیف شده از سوی شرکت کنندگان در این دوره برپا شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، نمایشگاه آثار پایان دوره تربیت مربی کودک و نوجوان در جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) برپا شد.

چهارمین دوره تربیت مربی کودک و نوجوان به همت اداره مبلغان و با همکاری و مشارکت مرکز آموزش‌های کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد و ۲۳ نفر از بانوان طلبه در این دوره شرکت کردند.

خاطر نشان می شود: این دوره به مدت یک سال در دو ترم برگزار شد که شرکت‌کنندگان در ۲۵ کارگاه حضور یافتند و با فنون و روش‌های مربیگری کودک و نوجوان آشنا شدند.

در این دوره، شرکت‌کنندگان با شیوه تألیف کتاب داستان کودک و نوجوان آشنا شدند و بر طبق روانشناسی کودک و با تکیه بر مباحث دینی، آثاری را تألیف کردند؛ نتیجه چهارمین دوره تربیت مربی کودک و نوجوان، ۶ اثر تألیفی بود که شرکت‌کنندگان به صورت گروهی تنظیم و ارائه کردند و این آثار در نمایشگاه پایان دوره به نمایش گذاشته شد.

در پایان این دوره، گواهینامه تأیید شده از سوی معاونت فرهنگی تبلیغی و مرکز آموزش‌های کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی به شرکت کنندگان اعطا می‌شود و شرکت‌کنندگان در این دوره، پایان تیرماه در اردوی آموزشی تفریحی شرکت می‌کنند و با روش اردوداری نیز آشنا می‌شوند.

 

۳۱۳/۳۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha