جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری

حوزه/آیت الله حسینی بوشهری گفت: آیت الله دوزدوزانی در طول دوران انقلاب از جمله کسانی بود که نسبت به انقلاب و تداوم آن دغدغه مند بود.

آیت الله حسینی بوشهری درحاشیه برگزاری مراسم تشییع مرحوم آیت الله میرزا محسن دوزدوزانی در قم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، گفت: این عالم از شخصیت های بزرگ و استاد حوزه بودند و از کسانی بودند که سالهای متمادی عمر خود را وقف تربیت طلاب و فضلا حوزه علمیه قم کرده بودند.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه افزود: این عالم در رشد علمی و اخلاقی حوزه و طلاب نقش کلیدی داشتند تاجایی که توان داشت در مسیر تدریس و تربیت طلاب قدم برداشت.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: مرحوم آیت الله میرزا محسن دوزدوزانی از جمله کسانی بودند که در نهضت امام راحل و بیانیه های که جامعه مدرسین در دفاع از نهضت وانقلاب صادر می کردند، جزء افراد پای ثابت امضاء بودند.

امام جمعه قم عنوان کرد: مدتی توفیق شاگردی آن عالم ربانی را داشتم و ایشان از لحاظ علمی و شیوه تدریس و توجه به شاگردان از اساتید کم نظیر حوزه علمیه قم بودند.

وی عنوان کرد: چنین شخصیت هایی در حوزه، اسوه و الگوها برای طلاب هستند که هم مسیر تحصیلی و تهذیبی را الگو برای خود قرار دهند.

آیت  الله حسینی بوشهری گفت:  ایشان را می شناختم، در طول دوران انقلاب از جمله کسانی بودند که نسبت به انقلاب و تداوم آن دغدغه مند بودند.

40/313

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha