جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
اساتید

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران قزوین به خواسته اساتید و طلاب حوزه علمیه خواهران قزوین برای دیدار با امام خامنه ای اشاره کرد: امیدواریم چشمان ما به نایب امام زمان (عج) روشن شود و این آرزو به‌ زودی محقق شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت‌الاسلام رضا کاظم لو، امروز در جمع اساتید حوزه علمیه خواهران استان قزوین ضمن تبریک  ایام ولادت حضرت معصومه(س)، به موضوع قدرشناسی و شکرگزاری نعمت ولایت پرداخت و اظهار داشت: آنچه امروز در نظام مقدس جمهوری اسلامی به‌عنوان خیمه اصلی و عمود انقلاب مطرح و پابرجاست نعمت ولایت است که باید همیشه از خدای متعال به خاطر این موضوع شکرگزار باشیم.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین تصریح کرد: امروز طلاب و اساتید حوزه‌های علمیه باید مسئله ولایت را بیش‌ از پیش در جامعه تبیین نمایند که اگر امروز کشور ما آن اقتدار و حیثیت خوبی در جهان برخوردار است به برکت ولایت‌فقیه است.

وی به خواسته قلبی اساتید و طلاب حوزه علمیه خواهران قزوین برای دیدار با امام خامنه ای اشاره کرد: امیدواریم چشمان ما به نایب امام زمان(عج) روشن شود و این خواسته و آرزو به‌ زودی محقق شود.

حجت‌الاسلام کاظم لو خاطرنشان کرد: همچنان که رهبری معظم انقلاب اسلامی فرمودند «حوزه علمیه خواهران یک پدیده مبارکی است»، خواسته اساتید و طلاب دیدار با ولی امر مسلمین است.

وی بیان کرد: امروز حوزه علمیه  خواهران به‌عنوان مهم‌ترین مرکز نشر معارف دینی نقش تأثیرگذاری در جامعه اسلامی بر عهده دارد.

مدیر حوزه علمیه خواهران قزوین عنوان کرد: خوشبختانه امروز حوزه‌های علمیه خواهران فعال اند و فضا برای حضور آن‌ها مهیا است که امیدواریم با استفاده از این امکانات و کسب معارف دینی خانم‌های عالمه خوبی تربیت‌شده و جامعه از وجود آن‌ها بهره‌مند شود

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha