پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
 راهپیمایی روز عفاف و حجاب در اصفهان

حوزه/خانم فاطمه خلف، هفته عفاف و حجاب را یادآور غیرتمندی و عزت زنان ایرانی دانست و گفت: رعایت حجاب آثار و ره آورد های بسیاری برای فرد و اجتماع به همراه دارد که یکی از آنها امنیت روانی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از گرگان، «خانم فاطمه خلف»، معاون فرهنگی مدرسه علمیه شهیده بنت الهدای علی آباد کتول در جمع طلاب این مدرسه، با بیان این که هفته عفاف و حجاب یادآور غیرتمندی و عزت زنان در جامعه است، بیان داشت: اگر فلسفه وجود حجاب برای جوانان بیان گردد، با فطرت پاکی که در آنها سراغ داریم بی شک پذیرا خواهند بود.

وی با اشاره به آثار رعایت حجاب در خانواده و اجتماع، ابراز کرد: رعایت حجاب آثار و ره آورد های بسیاری برای فرد و اجتماع به همراه دارد که یکی از آنها امنیت روانی است.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه شهیده بنت الهدی علی آبادکتول افزود: اسلام با اصل حضور زن در جامعه مخالف نیست و اصولاً قانون حجاب برای حضور مؤثرتر آنان در اجتماع وضع شده است.

خلف اذعان کرد: حوزه های علمیه به عنوان یک مرکز دینی که رسالت اصلی آن برپایی قوانین اسلامی است، در این زمینه می تواند فعالیت های مهم و تأثیرگذاری انجام دهد.

وی ضمن بیان فعالیت های مدرسه علمیه شهیده بنت الهدی علی آباد کتول در هفته عفاف و حجاب، عنوان کرد: همکاری در برگزاری گردهمایی حجاب در روز 21 تیرماه، برپایی غرفه مشاوره، مسابقات فرهنگی و اعزام مبلغ به ادارات جهت تبلیغ، از مهم تریت اقدامات انجام شده در این هفته است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha