جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بروشور حجاب

حوزه/ معاون فرهنگی تبلیغی از طراحی، تدوین و توزیع بروشورهای عفاف و حجاب با موضوع «حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها؛ مظهر عفت و حجاب» همزمان با روز عفاف و حجاب در جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت‌الاسلام‌ حسین تهرانی با اشاره به گرامیداشت هفته عفاف و حجاب (۱۹ تا ۲۵ تیرماه)، عنوان کرد: بروشور «حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها؛ مظهر عفت و حجاب» به منظور گرامیداشت هفته عفاف و حجاب و در آستانه ولادت باسعادت حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها از سوی اداره کل امور فرهنگی طراحی و تدوین شده است.

معاون فرهنگی تبلیغی اظهار داشت: هدف از تدوین این بروشور، آشنایی با بیانات رهبر معظم انقلاب مدظله‌العالی درباره حجاب و عفت و همچنین افزایش سطح آگاهی طلاب، کارمندان، اساتید و خانواده‌های ایشان درخصوص حفظ عفت و پاکدامنی بود.

حجت‌الاسلام‌ تهرانی افزود: در این بروشور، الگوگیری از وجود مبارک حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها در دو بعد دانش و عفت و معرفی برترین پوشش مورد توجه قرار گرفته است.

وی بیان داشت: این بروشورها همزمان با روز عفاف و حجاب، بین مراجعه‌کنندگان مجموعه فرهنگی ورزشی شهیده سیاری و شرکت‌کنندگان در دوره‌های مهارتی فرهنگی و همچنین اساتید وکارمندان جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها توزیع شد.

معاون فرهنگی تبلیغی در پایان یادآور شد: بیش از ۲۰۰ بروشور «حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها؛ مظهر عفت و حجاب» روز پنجشنبه ۲۱ تیرماه در اختیار بانوان شرکت کننده در اجتماع مردمی حافظان حریم خانواده که در مصلای قدس قم برگزار شد، قرار گرفت.

 

 

 

۳۱۳/۳۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha